Wat is er nieuw

🎣 Heb jij vissen, garnalen of kreeften gekweekt? πŸ¦πŸ¦€

AquaInfo

Well-known member
Lid geworden
6 mei 2003
Website
aquainfo.nl
🎣 Heb jij vissen, garnalen of kreeften gekweekt? πŸ¦πŸ¦€

En vind je het lastig om jouw ervaringen op papier te zetten? Geen probleem!

Ik ben op zoek naar enthousiaste kwekers die hun verhaal willen delen. Samen maken we er een mooi en compleet artikel van, zodat jouw kweekervaringen niet verloren gaan en andere liefhebbers ervan kunnen leren. ✍️

Je hoeft niet zelf een perfect artikel te schrijven β€” jouw verhaal en ervaringen zijn genoeg. Ik help je met het uitwerken en netjes opschrijven!

Lijkt het je leuk om mee te doen? Stuur me dan even een berichtje! πŸ“©

πŸ‘‰ Ken jij iemand die kweekt? Tag hem of haar dan hieronder! πŸ“£

Prima idee om dit te doen John en dan via de pbπŸ‘

En bedoel je dan een incidentele hobbykweker of een (semi)profkweker of allebei?
Ik ben van de eerste categorie en heb een nestje T.elliotti, eitjes van C. aeneus en lang geleden goudvisjonkies groot gebracht. En natuurlijk jonkies van X. helleri (al hoef je dÑÑr niet zo veel voor te doen).

Dat mag van beide type kwekers zijn. Het mooist is als er wat foto's zijn, wat informatie over de kweek - ik stel dan gewoon wat vragen en met die informatie evt foto's/video maak ik er wel wat moois van. Ik denk dat van de kweek van de elliotti wel wat leuks is te maken bijvoorbeeld. Van de anderen ook, maar laten we beginnen met 1.

En als er nog vragen of onduidelijkheden zijn, weet je me te vinden...

Heel leuk om zo samen te werken Lysia! Het eerste kweekverslag is gereed....altijd leuk om door te lezen.

https://aquainfo.nl/kweekverslag-thorichthys-maculipinnis/

Klik onderaan het artikel gerust op de sterretjes om aan te geven wat je van het kweekverslag vind!

Leuk stukje en ik weet niet of @BlupGup er zin in heeft maar die kweekt wel met Cory s als ik het goed heb.

Leuk artikel. Echter zou ik de β€” (streepjes) weghalen. Heeft namelijk nogal een hoog AI gehalte.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan