Haha, hij is zover ik weet ook een Grunneger en we kennen elkaar persoonlijk dus hij weet waar ie aan is begonnenSterkte Niels met die Groninger.. 😉😉 en succes met je taken.
Bijna John, Drenthe,Haha, hij is zover ik weet ook een Grunneger en we kennen elkaar persoonlijk dus hij weet waar ie aan is begonnen![]()
Nou ja een buurman dus en een goede buur is beter dan een verre vriend😉Bijna John, Drenthe,Maar helaas al enkele jaren weg uit het mooie noorden
Woonde jij toen in Borger? Of heb ik nu een andere in ged88enBedankt allen!!
Bijna John, Drenthe,Maar helaas al enkele jaren weg uit het mooie noorden
![]()
Klopt ja, voor de studie ben ik in 2017 naar Wageningen gegaan, en over 3 weken krijgen we de sleutel van ons huis in Vlaardingen, dus ook dan weer een nieuwe provincieWoonde jij toen in Borger? Of heb ik nu een andere in ged88en
Ja maar in de vacature stond wel dat we een beheerder zochten die in Wageningen woont als ik het goed heb hoor🤣🤣🤪Klopt ja, voor de studie ben ik in 2017 naar Wageningen gegaan, en over 3 weken krijgen we de sleutel van ons huis in Vlaardingen, dus ook dan weer een nieuwe provincie
Ah.. zie je wel, ik ben dan wel 62jr, maar mn geheugen is nog prima. 🙂Klopt ja, voor de studie ben ik in 2017 naar Wageningen gegaan, en over 3 weken krijgen we de sleutel van ons huis in Vlaardingen, dus ook dan weer een nieuwe provincie
Genoeg aquarianen hier in Wageningen dus een vervanger zoeken moet dan niet heel moeilijk zijnJa maar in de vacature stond wel dat we een beheerder zochten die in Wageningen woont als ik het goed heb hoor🤣🤣🤪
Ah.. zie je wel, ik ben dan wel 62jr, maar mn geheugen is nog prima. 🙂
Zolang je dat zelf maar denkt Albert vindt ik het bestAh.. zie je wel, ik ben dan wel 62jr, maar mn geheugen is nog prima. 🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.