Wat is er nieuw

Ancistrus voeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lonnek
  • Startdatum Startdatum
L

Lonnek

Guest
Hallo beste mensen
Ik heb sinds kort een ancistrus in het aquarium. Ik probeer hem algen tabletten te voeren maar de andere vissen gaan er mee aan de haal! Hoe zorg ik dat die arme nieuwkomer ze te pakken krijgt? ( In donker voeren maakt geen verschil) Ik heb ook wat gekookte courgette gegeven. De andere vissen vonden dat zeer smakelijk. Ik heb de ancistrus daar niet van zien eten. ( of misschien doet hij dat snachts als ik het niet zie haha). Het water was wel vreselijk vies geworden ? is dat bij jullie ook zo? Filterpompje verstopt.......die restjes eet de ancistrus die van de grond op? Ook nog na een aantal dagen? Het is super moeilijk om te weten of hij voldoende krijgt. Hij knabbelt wel graag aan zijn stuk mangrove hout! Alvast dank voor de tips! X

Ik geef ze gevarieerd. Courgette. Paksoi. Repashy soilent green etc

Ik heb het idee dat mijn ancistrus al het voer van de bodem af valt (in mijn geval vlokken) meestal eet hij ook niet van de tablet, maar 1 keer in de week gaat hij er bovenop liggen en heeft hij er wel zin in, dus is niks ergs hoor, als er tenminste bij jou wat voer op de bodem komt

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan