Wat is er nieuw

Aquarium de Juwel Rio 240 van Oeds Adema (21769)

• Onderwerp starter Onderwerp starter 21769
  • Startdatum Startdatum
2

21769

Guest
mh52msjTRu0IapZOO8aabE-9zMzwHSIa.jpeg

Onze Aquarium
Gr
Oeds en Hilda

Nog ff lekker groeien die planten en dan ziet het er vast mooi uit zo 🙂

ja klopt daar is het wachten op heb inmiddels al meer planten in gezet

Rechts- en linksvoor Anubias?
Zorg ervoor dat die niet met de wortelstok in de bodem staat wil je er lang plezier van hebben ; (

Ik zie toch wat dingen die niet helemaal goed gaan.

Hoogvinkarpers moet je warm houden,27-30 graden met een zout toevoeging.Eigen geen dieren voor een gezeldschapsbak.

Verder moet hen en de Mollie's en Platy's het menu hoofdzakelijk plantaardig zijn. Bv Novo vert vlokken van JBL.

Hier een filmpje van Hoogvinkarpers in het wild. Dan snap je dat plantaardige menu ook: https://www.youtube.com/watch?v=wC3RUsAFUAA

Colisa lalia "Cobalt blue" moet je niet te warm houden, zo rond de 22 graden. Ze wensen drijfplanten en rustige medebewoners dus geen mollie's en dergelijke.

De meeste gaan trouwens snel dood door het iridovirus. http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... er=1153377

heb inmiddels de Hoogvinkarpers en de Ruitvlekzalm te koop staan
pas me vis bestand aan.

bedankt voor de Tip Botia

Heb je al eens gedacht aan drijfplantjes? Die zijn voor vissen als Gourami's eigenlijk onmisbaar.

Ja heb ik aan gedacht alleen de dierenzaak heeft ze niet hier in Heerenveen
heb er over na gedacht ze te bestellen maar weet niet als ze dan wel goed aan komen.

Ik vond de plantjes die ik bij webshops besteld had er meestal veel beter uitzien dan de plantjes uit winkels. Verder zijn er regelmatig formuleren die hun overschot aan (drijf)plantjes aanbieden voor een klein prijsje.

welke webshop was dat Jones kan ik vandaag kijken en eventueel bestellen

Veel tuincentra's hebben nu de Salvinia natans voor in drijfschalen te koop. Een van de beste drijfplanten voor aquaria.

oke dank je zal zaterdag bij de tuincentra s lang

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan