Crash zei:Even zoeken leverde zelfs hier op het forum al een topic op;
http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... ber=593190
in 2010 was men er kennelijk niet over te spreken. 😉
[Edit]
Hier nog een recenter topic op het forum;
http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... er=1564911
Joramvd25 zei:Moet toch even advocaat van de duivel spelen, maar bij mij was de bestelling prima.
Eerste dag besteld, volgende dag verzonden (had beetje laat besteld) en 2 of 3 dagen daarna kwam het binnen. Iets langer dan een gemiddelde webshop, maar ik ben pakketjes vanuit china gewend. Had op pakketje gezegd dat ze het achter neer konden leggen en hebben ze ook netjes gedaan.
Was 20 meter aan aquariumslang en hadden ze ook erg netjes verpakt. Maar blijkbaar meer een uitzondering?
Coulibaly zei:Joramvd25 zei:Moet toch even advocaat van de duivel spelen, maar bij mij was de bestelling prima.
Eerste dag besteld, volgende dag verzonden (had beetje laat besteld) en 2 of 3 dagen daarna kwam het binnen. Iets langer dan een gemiddelde webshop, maar ik ben pakketjes vanuit china gewend. Had op pakketje gezegd dat ze het achter neer konden leggen en hebben ze ook netjes gedaan.
Was 20 meter aan aquariumslang en hadden ze ook erg netjes verpakt. Maar blijkbaar meer een uitzondering?
Daarom dat ik zelf niet zo pro openbare heksenverbrandingen ben.
Mensen die tevreden zijn, die schrijven dat niet gemakkelijk neer.
De misnoegden doen dat met een factor 10 meer.
Alleen al hierdoor krijg je een fout beeld over een bedrijf.
Misschien waren er wel valabele redenen waarom een bedrijf niet perfect presteerde. Dikwijls zijn die webshops ��nmanszaken, de eigenaar kan misschien door ziekte of persoonlijke redenen niet top presteren maar hij of zij wordt voor zeeeeer lange tijd neergezet als een absolute faal.
Niemand verdient het om eeuwig gestraft te worden.
Ik heb ook wel eens een probleem met een webshop. Er eventjes met telefoneren (ja, die smartphone daar kan je ook met telefoneren) en meestal is de zaak keurig opgelost.
SaskiaZ zei:Kan wel wezen, maar COMMUNICEER dat dan... Ik heb ook een eenmanszaakje en ik ben ook regelmatig ziek/in het ziekenhuis. Ik weet dus hoe het is en ik snap ook wel dat dit geen bol.com is. Maar, regel je zaakjes dan wel wat beter... Het vervelendste bij online kopen vind ik als je geen idee hebt of de bestelling is ontvangen, wanneer deze verstuurd gaat worden, wanneer deze verstuurd IS. Stuur even een berichtje zeker als het langer dan zeg 2 dagen gaat duren, zeker als ik erbij had vermeld SPOED (nieuwe rotor want filter stuk). En niet alleen berichten NADAT erom gevraagd wordt (in dit geval pas na een week), DAN pas melden dat het item er nog niet is. Dan kan communiceren blijkbaar ineens wel... En voorraadbeheer op de website klopte dus ook niet blijkbaar.
Je komt er in deze tijd niet meer mee weg, de meeste webshops verzenden tegenwoordig binnen 24 uur of hooguit een dag of 3. Een bestelling van een item dat op voorraad is volgens de website en dan een week niks laten horen? En dat op de reviews afgaande met enige regelmaat? Sorry dat kan echt niet.
Er zijn meer dan genoeg webshops, dus dat was eens maar nooit weer.
Fijn, dan zitten andere bedrijven emailadressen van jouw uit te wisselen....😡Ik kreeg hem ook, maar heb er nooit besteld 😀
Een site hoeft geen apart bedrijf te zijn he 😉Ohw, weer wat geleerd
Ik dacht dat 1 bedrijf 1 nummer was, maarja als 1 bedrijf meerdere site's beheert😳![]()
Shit... net besteld daar... nieuwe CO2 drukverdeler (of hoe je dat ook noemt).
Nu maar hopen dat het aankomt... en had ik maar Paypal gekozen...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.