Nopanic
Well-known member
- Lid geworden
- 12 juni 2020
- Leeftijd
- 40
Hallo,
ik sta op het punt om van een collega een aquarium over te nemen.
de aquatlantis 150cm 300liter met led en binnenfilter
hij komt inclusief het vissenbestand. graag had ik de inrichting wat anders gezien, qua bodem mss donkerder kleur? komen de kleuren van de vissen mss beter uit? hier en daar een valisneria en anubias of javavaren... proberen van iets natuurlijker te werken
qua filter zou ik persoonlijk denken dat het niet genoeg is, maar hij ververst 1/3water per 2weken en ook 1 helft van de filter spoelen afwisselend om de 2weken.
qua visbestand heb ik nog geen kaas gegeten van cichliden.
ze zijn allemaal ter zelfder tijd gekocht bij een cichliden kweker
mijn eerste idee is wow, die zijn groot, volgroeid en mss met teveel voor die bak.... er zitten er nog weggestoken ook.
wat zijn jullie tips en tricks en idee hierover.
Groeten
ik sta op het punt om van een collega een aquarium over te nemen.
de aquatlantis 150cm 300liter met led en binnenfilter
hij komt inclusief het vissenbestand. graag had ik de inrichting wat anders gezien, qua bodem mss donkerder kleur? komen de kleuren van de vissen mss beter uit? hier en daar een valisneria en anubias of javavaren... proberen van iets natuurlijker te werken
qua filter zou ik persoonlijk denken dat het niet genoeg is, maar hij ververst 1/3water per 2weken en ook 1 helft van de filter spoelen afwisselend om de 2weken.
qua visbestand heb ik nog geen kaas gegeten van cichliden.
ze zijn allemaal ter zelfder tijd gekocht bij een cichliden kweker
mijn eerste idee is wow, die zijn groot, volgroeid en mss met teveel voor die bak.... er zitten er nog weggestoken ook.
wat zijn jullie tips en tricks en idee hierover.
Groeten