Zo heb ik het ook met 1 Lumines.Yes! Heb door een tip hier destijds de beide balken apart geschakeld qua kleur. Ene uitgang van de controller stuurde de warmer wittere verlichting aan, het andere kanaal de kouder wittere.
Zo heb ik het ook met 1 Lumines.Yes! Heb door een tip hier destijds de beide balken apart geschakeld qua kleur. Ene uitgang van de controller stuurde de warmer wittere verlichting aan, het andere kanaal de kouder wittere.
Die eten met de pot mee. Krijgen gemengde voeding van 3 soorten bassleer, 4 soorten voedertabletten en een paar pellets. Cory's en L-nummers breken het wel dusdanig op dat het de bak doorzweeftMooie garnaal en wat voer je hem?
Oh nee hoor, heb ik ook niet. Ja, ze waarderen wel wat fijner voer maar op zich eten ze best heel veel hier. De voertabletten vallen ook redelijk uit elkaar en geven op die manier ook wel stofvoerMooi want ik wilde ook een paar waaierhandjes kopen maar las dat ze wel stofvoer moeten hebben maar dat is dus niet perse nodig.
1 van beide filters heeft de aanzuig achter de scape zitten, om dit inderdaad zo veel mogelijk te voorkomen. Bij de vorige scape had ik dit niet en kwam er inderdaad redelijk wat vuil achter te verzamelen.Hoe ga je het schoon houden?
Ben je niet bang dat er later veel vuil tussen zit?
Mvg Ronald
Groeien ook goed en is idd een hele leuke vis in dr bak! Lekker persoonlijk, nieuwsgierig en enorm rustigMooi hoor en maroni s zijn een echte aanwinst.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.