Wat is er nieuw

Axolotl aquarium van Hbee81

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hbee81
  • Startdatum Startdatum
H

Hbee81

Guest
Hierbij een update van de axolotl bak.

394771honingbij_0_82_img_4050.jpg

651992honingbij_0_82_img_4053.jpg

721739honingbij_0_82_img_4054.jpg

926783honingbij_0_82_img_4052.jpg

755833honingbij_0_82_img_4051.jpg

Leuke beesten, is weer eens wat anders dan vissen!

Tof! Is toch weer eens iets apart 🙂

We houden ze koel met een aquariumkoeler (BlueMarine Chiller 200).

Is die grijze axolotl van dezelfde soort, ik heb er nog nooit een zonder kieuwen gezien 🙂

Wauwie mooie bak!
En wat een monsters, prachtig!

Geweldig toffe dieren zitten ze alleen niet een beetje aan de kleine kant of zitten ze niet allemaal bij elkaar.

De grijze Axolotl is zijn kieuwen een paar jaar geleden verloren, geen idee waarom. Bak heeft altijd aan alle eisen voldaan en hij was verder gezond. Hij lijkt er ook totaal geen hinder van te ondervinden. Ze zitten bij elkaar maar dit gaat prima, zijn geen actieve zwemmers en ze vinden het ook fijn om lekker in de planten te hangen.

Zag ze een aantal maanden geleden voor het eerst in de dierenwinkel, gave dieren zijn het! Monsters? Vind de witte er anders heel schattig uit zien haha!

Super leuke dieren en een prachtig aangekleed aquarium.
Liet ze een keer aan mijn vriendin zien in de LFS, heb zo het idee dat ik nooit van deze prachtige diertjes ga krijgen haha.

Nu laat ik haar je zwarte zien, zegt ze: oooohhh die is cool!
Er is nog hoop, als het maar geen albino is, dat was dus het probleem.

Nou wie weet krijgen jullie het axolotl virus ook nog wel hahaha. Ze hebben dit weekend een drie jarig meisje de stuipen op het lijf gejaagd (ze stond nietsvermoedend in de bak te kijken en verwachtte een visje).

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan