Wat is er nieuw

Begint gup ziek te worden.....,,,

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guppy1997
  • Startdatum Startdatum
G

Guppy1997

Guest
Hallo ik heb sinds een week geleden guppen bij aquaferrytale gekocht en 1 visje viel tijdens het vangen op de grond door een onhandige tut hoola. Het gaat om mijn vrouwelijke gup.

Mijn vraag begint deze vrouwelijke hup ziek te worden want ik vind haar vaak een b��tje met al haar vinnen knijpen. Ik heb ook toen 1 man en nog 1 vrouw gup tergelijk gekocht en hun hebben nergens last van. De vrouwelijke gup eet wel en is op kleur. Weet iemand of ze ziek begint te worden? P.s mannetje is wel druk bezig met beiden vrouwen om te paren.

aqua_be_97._80.jpg

aqua_be_97._81.jpg

Lastig te zien maar weiger nou volgende keer een vis die op de grond is gevallen!

Ja ze zwemt zo snel weg als ik haar probeer te fotograferen. Ze ziet mijn telefoon aankomen en begint gelijk weg te zwemmen non-stop en dan staat ze weer stil en dan probeer ik daar heen te komen dan zwemt ze ook weer weg.

Ze doet verder normaal, maar soms zit ze stil in een hoekje met rugvin plat en ondervinnen plat en de staart een beetje geknepen heel klein beetje valt bijna niet op. Ik wil haar niet verliezen want doordat mijn water in mijn grote bak zwaar vervuild was ben ik mijn visbestand verloren op een paar guppen, black molly's, platy's en meerval na en de kardinaal tetras en vuurneons plus goudgourammi's in de andere bak leven ook gewoon gezond.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan