Wat is er nieuw

Betta bak KevinK

KevinK

Well-known member
Lid geworden
16 december 2013
Hierbij het overzicht van mij betta bak 🙂

Me pa vond een superfish aqua 40 bij de vuilcontainer, waarbij uiteindelijk alleen de lichtschakelaar van kapot was. Voor de rest was hij in perfecte staat.

Na een tijdje leeggestaan zit er nu een betta man in. Eerst zat deze man in me 60 cm met 2 vrouwtjes maar dit werkte totaal niet, het mannetje bleef de 2 vrouwtjes opjagen.

Hierdoor apart gezet in de aqua 40 en dit werk eigenlijk goed 🙂

De betta komt bij betta territory vandaan, een hobbykweker welke helemaal gek is van betta's. ( Super aardige en gezellig man en hij heeft een enorme toewijding aan zijn hobby ).

De betta is een rode HMPK ( kortvinnige betta ) Hier onder een overzicht :

976132_0_82_1.jpg

Overzicht ( bakje staat in me kelder ).

182498_0_82_2.jpg

311969_0_82_3.jpg

De betta : helaas mist hij een stukje uit ze staart. Dit is gebeurd door het "wilde" gedrag welke hij vertoonde toen hij nog in de 60cm was. Hierdoor is hij beschadigd en voor mij ook gelijk de reden om hem apart te zetten. ( gelukkig groeien de beschadigde vinnen weer aan 🙂 )

977439_0_82_4.jpg

Flink aan het pronken.

943665_0_82_5.jpg

191688_0_82_6.jpg

1 van de vrouwtjes. Uiteindelijk wil ik ook een kweekpoging wagen met dit mannetje en een vrouwtje uit de 60cm 🙂

Ja, kevin. Lucky man.

Had ik ook hoor. de 40 . scheurtje in de bodem,in de hoek.
Stukje glas gekit. klaar. garnalen bak.

Bertus zei:
Ja, kevin. Lucky man.

Had ik ook hoor. de 40 . scheurtje in de bodem,in de hoek.
Stukje glas gekit. klaar. garnalen bak.

Ja , heel veel mensen zijn niet zo handig en gooien dan zon bakje weg. Zonde.

Kan iemand mij vertellen waarom al me foto's niet recht ge�pload worden ? Dit is echt het enigste forum waarbij ik er last van heb.

je mag maar 12 foto's per bericht ofzo en emoticons tellen ook mee??

Mooie Betta, zeg 🙂
Prachtig 🙂

Fishy303 zei:
Mooie Betta, zeg 🙂
Prachtig 🙂

Dankje 🙂 hoop dat ze staart vin weer volledige aangroeit, dan is hij weer nog mooier 🙂

jessicapilon zei:
Dat is een mooie Betta hoor.

dankje, daarom ook contact gezocht met iemand van het betta forum 🙂 Wou goede kwaliteit hebben.

John weetje jij eventueel waarom mijn foto's een kwart gedraaid geupload worden ?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan