Wat is er nieuw

BigMart's vision 450

• Onderwerp starter Onderwerp starter BigMart
  • Startdatum Startdatum
B

BigMart

Guest
ik probeer steeds foto's te maken maar de vissen hangen niet lang genoeg stil en m'n mobiel heeft geen echt snelle camera.

dus eerst maar even een filmpje voor de liefhebbers.
Ik ben geen goede cameraman en het is gemaakt met mobieltje dus sorry voor de wat mindere kwaliteit.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=qVLZqkrWAe0&feature=youtu.be[/video]

af en toe erg druk voor het raam omdat ze allemaal naar me toe komen en dan alles op 1 plek zit.... gekke vissies.

De red juwel die als eerste lang in beeld is komt telkens naar voren tot je de camera pakt dan gaat ie dr vandoor. Meneer wilt niet op de foto, maar wel op video. Grapjas.

De red parots, red juwel en de green terrors kwamen allemaal bij iemand uit een veel kleinere bak vandaan, zaten allemaal bij elkaar samen met een aantal malawi's met een paar plastic planten.
Ze hebben nu bij mij een stukje meer ruimte en het juiste water. De malawi zitten nog steeds in hun eigen bak.

De gene waar ze vandaan komen had de bak zo in z'n geheel van iemand overgenomen.

Zodra het geldschip weer vaart en er ruimte is dan komt er wellicht een grotere bak en ook dan natuurlijk betere verdeling van vis bestand.

Leuke vissen! Heb je ook een totaal foto van je bak? 🙂

Dat zijn een paar stevige jongens. Laten ze je planten een beetje heel?

mwoah...beetje.
Als er een plant in de weg staat sleuren ze die gewoon weg. Maar valt mee met verbouwen van de bak. Pauwogen zijn erger met planten die niet staan waar zij dat willen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan