Danielle den Hollander Well-known member Lid geworden 15 februari 2017 Berichten 490 Leeftijd 38 Locatie Elst UT 21 april 2017 #1 Hoi allemaal Heeft iemand ervaring met Budhafish?
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 127,039 Leeftijd 59 Locatie Groningen 21 april 2017 #3 Die verkopen/kweken toch ook met de Betta s?
Topicstarter Topicstarter Danielle den Hollander Well-known member Lid geworden 15 februari 2017 Berichten 490 Leeftijd 38 Locatie Elst UT 21 april 2017 #4 jessicapilon zei: Die verkopen/kweken toch ook met de Betta s? Klik om te vergroten... Ja volgens mij wel
jessicapilon zei: Die verkopen/kweken toch ook met de Betta s? Klik om te vergroten... Ja volgens mij wel
WPT Well-known member Lid geworden 7 februari 2017 Berichten 830 Locatie Zuid Holland Website www.youtube.com 25 april 2017 #5 Ja, ik heb er mijn Blue Dreams vandaan. Prima man, garnaaltjes doen het goed. Hij verkoopt vanuit huis.
Ja, ik heb er mijn Blue Dreams vandaan. Prima man, garnaaltjes doen het goed. Hij verkoopt vanuit huis.
Topicstarter Topicstarter Danielle den Hollander Well-known member Lid geworden 15 februari 2017 Berichten 490 Leeftijd 38 Locatie Elst UT 25 april 2017 #6 Heb je die donkere en lichtblauwe garnalen daar vandaan? Ik heb even je video gekeken 😀😀
WPT Well-known member Lid geworden 7 februari 2017 Berichten 830 Locatie Zuid Holland Website www.youtube.com 25 april 2017 #7 Danielle den Hollander zei: Heb je die donkere en lichtblauwe garnalen daar vandaan? Ik heb even je video gekeken 😀😀 Klik om te vergroten... Daar gaat mijn privé leven! Nee, geintje. Klopt ja, die blauwtjes uit de video komen daar vandaan.
Danielle den Hollander zei: Heb je die donkere en lichtblauwe garnalen daar vandaan? Ik heb even je video gekeken 😀😀 Klik om te vergroten... Daar gaat mijn privé leven! Nee, geintje. Klopt ja, die blauwtjes uit de video komen daar vandaan.