Mark D
Well-known member
- Lid geworden
- 27 oktober 2019
- Leeftijd
- 62
In een ander topic was ik even off-topic over mijn koppel Altolamprolugus Calvus Black Pearl. Mannetje en vrouwtje konden het goed vinden met elkaar, ik zag al "bepaalde" gedragingen, en jawel hoor, er zijn jonge Calvusjes.
Zo verschrikkelijk leuk.
Maar wat er nu gebeurt.
Pa en ma vechten elkaar ineens de tent uit. Ma is kleiner, maar zeker niet minder fanatiek, ik heb ze net bekkie aan bekkie aan elkaar vastgehapt gezien. Wat is nu het beste dat ik kan doen ?
- niks, het lost zich vanzelf op
- pa apart zetten en ma met de kleintjes laten waar ze zijn
- ma apart zetten en pa m4et de kleintjes laten waar ze zijn
- de kleintjes zonder pa of ma apart zetten
Ik heb een bak voor afzondering, maar ik kan niet vaststellen wie nu precies wat met de kleintjes wil doen. Het lijkt erop dat ma ze beschermt, maar waarom zou pa ze willen opeten nadat hij net twee weken als een waakhond voor de schelp heeft gezeten.
gr
Mark
Zo verschrikkelijk leuk.
Maar wat er nu gebeurt.
Pa en ma vechten elkaar ineens de tent uit. Ma is kleiner, maar zeker niet minder fanatiek, ik heb ze net bekkie aan bekkie aan elkaar vastgehapt gezien. Wat is nu het beste dat ik kan doen ?
- niks, het lost zich vanzelf op
- pa apart zetten en ma met de kleintjes laten waar ze zijn
- ma apart zetten en pa m4et de kleintjes laten waar ze zijn
- de kleintjes zonder pa of ma apart zetten
Ik heb een bak voor afzondering, maar ik kan niet vaststellen wie nu precies wat met de kleintjes wil doen. Het lijkt erop dat ma ze beschermt, maar waarom zou pa ze willen opeten nadat hij net twee weken als een waakhond voor de schelp heeft gezeten.
gr
Mark
Bijlagen
Laatst bewerkt door een moderator: