Dank je wel 😀😀 De beschuit met muisjes is al in huis gehaald 😆Gefeliciteerd![]()
Ja hè, ik ben zo benieuwd naar het verloop 🙂Erg leuk Sanne.
Oi, dan laat ik het pak nog even dicht 😆Normaal zul je over zo n 4 weken de beschuitjes kunnen smeren😉
Kun je trouwens zien wanneer ze gaat bevallen?Normaal zul je over zo n 4 weken de beschuitjes kunnen smeren😉
Niet echt maar vaak trekken ze zich terug als ze gaan werpen is mijn ervaring.Kun je trouwens zien wanneer ze gaat bevallen?
Gewoon afwachten dus en met mijn neus tegen het glas aanzitten om ervan te genieten 🙂Niet echt maar vaak trekken ze zich terug als ze gaan werpen is mijn ervaring.
Leesbril erbij 🤣 🤓De eerste week zul je ze nog weinig zien want ze zijn erg klein en zonder kleur bij Neo s. Dus dat wordt flink turen.
Ik heb nog een gratis tip. Zet een goede leesbril op met afhevelenHier komt er wel eens wat mee met het afhevelen. Zijn misschien wat duizelig maar leven nog gewoon. Kun je ze gewoon weer terug zetten. Heb een witte emmer dus goed te zien.
Die ben ik nog niet nodig maar heb sinds kort wel een bril voor veraf😱Ik heb nog een gratis tip. Zet een goede leesbril op met afhevelen😉
Lastig dat je de koeien niet meer ziet oversteken zeg😉Die ben ik nog niet nodig maar heb sinds kort wel een bril voor veraf😱
Met het opzuigen neem ik aan dat je het over de baby's hebt die straks geboren worden en niet de 3 zwangere garnalen 😆Ik doe een panty om het uiteinde met een elastiekje. Kun je ze ook niet opzuigen 😊
Met het opzuigen neem ik aan dat je het over de baby's hebt die straks geboren worden en niet de 3 zwangere garnalen 😆
Dank je voor de tip. Ik ben erg benieuwd naar het kleine grut straks.
Ik heb trouwens je verhaal over jouw garnalenbak helemaal gevolgd. Dat was leuk en leerzaam. Hopelijk ben je nu weer content met je aquarium na de schoonmaken 🙂
Wat mij betreft wel. Je stelde veel vragen en kreeg veel adviezen waar ik, als beginner, ook veel aan had 👍🏻Ik weet niet of ik nou zo’n goed voorbeeld ben 🙈
Dank je wel 😃Gefeliciteerd en vaak zie je na enkele dagen wel meer als ze ook iets groter worden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.