Wat is er nieuw

De Rio125 van jeffrey (jenee98)

• Onderwerp starter Onderwerp starter jenee98
  • Startdatum Startdatum
Toch is wat Peter zegt helemaal niet zo gek. Een koppel altispinosus zou inderdaad best moeten kunnen, als die de bodem voor zichzelf hebben, maar hoe denk jij aan een koppel te komen?

Om te beginnen is een willekeurige M en V bij elkaar zetten nog geen koppel. Zie daarnaast met het op de jonge leeftijd waarop deze dieren doorgaans worden verkocht lastig te maken geslachtsonderscheid maar eens aan een M en V te komen (maarja, dan is het nog steeds geen koppel per s�).

~ Ivo

Ja dat wist ik haha ze zitten tot nu toe steeds bij elkaar en zoeken veel aandacht van elkaar de bodem hebben ze wel alleen want de l nummer hangt op z'n vaste plaats.
Er komen geen bodem bewoners bij.
Ik wil wel vuurneons erbij doen en de fantoomzalmen met de tijd weg doen of vuurneons en fantoomzalmen moeten goed bij elkaar kunnen.

jenee98 zei:
Hoe moet ik die btw planten want alle lfs waar ik er vandaan heb zeggen gewoon zo planten das het beste?
Kan je dan ook zeggen hoe diep ze moeten net wortels onder of nog dieper?

Het kruintje/wortel (het witte deel) moet je nog voor een deel kunnen zien.Iets omhoog trekken.

Okee dankje visstisck.
Ga ik dat nog even beter doen.

Helaas is mijn l nummer overleden.
Ik denk dat ik beter geen nieuwe moet halen zodat de alti's echt heel de bodem hebben.
Is het mogelijk om vuurneons toe te voegen?

Het bestand nu is

M/v alti's
6 fantoonzalmen.

Ik denk dat het wel kan maar vraag het voor de zekerheid toch even.

Erg leuk je bakken maar hoelang ben jij bezig met aquaria?(niet dat ik al heel lang bezig ben) het ziet er allemaal wel euk uit maar volgens mij loopt het bij geen 1 bak super.! leest jij je wel in? in vissensoorten enz en qua huisvesting? verder geen rare dingen over jou hoor maar elke bak oogt wat gaotisch.

Ik ben al bezig met aquariums sinds mijn 8e ben nu 16 dus een goeie 8 jaar mee veel laten aanpraten voorderest tja me rio loopt goed me aqua 40 ook en de rekord tja die is vervloekt ofz want alle planten gaan daar kapot.

Hoebedoel je gaotisch?

naja jaah de schikking van de planten, visbestand, licht. beschadigde of dooie vissen, maar niet dat ik je daar op aanval hoor. als jij dat mooi vind gewoon doen dan 😀 zoals ik al zij ik heb zelf nog niet veel ervaring dus.

Klopt planten waren in het begin in de rio mooi enz toen werd het heel rommelig en nu is het weer rustig zal wel is een update doen heb nog geen turf kunnen halen want moet me geld nu uitgeven aan de rekord.
De visbestanden ja ik weet het heb me teveel laten aanpraten in de winkel maar die zien er nu beter uit en gaat in alle bakken goed onderling alleen de kersen in de rekord bewaken hun deel als ze jongen hebben maar dat is logisch.

Die wondjes van die goeramis ben ik ook nog njet achter wat het was ook niks scherps in de bak gedaan toen dus hoe het kwam want het vrouwtje kreeg het daarna ook maar in een andere bak en dat vond ik wel appart.

Fraaie bak, planten staan er prachtig bij. Jammer van de gourami maar ik zie dat je al een goede tip gekregen hebt.

Ik heb erg last van draadalg en krijg het dus niet weg...
Ik blijf het eruit halen maar komt steeds terug.
Ik dacht misschien een paar otto's toe te voegen eten deze draad algen of weten jullie er een andere deelnemer voor?
Licht brand zon 8uur per dag en zijn daylight lampen van juwel zaten er standaard in wil ik mis nog vervangen voor beteren.

Aquarium is te koop wegens aanschaf groter aquarium.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan