Wat is er nieuw

Delft - Vissenasiel

• Onderwerp starter Onderwerp starter Alexej
  • Startdatum Startdatum
A

Alexej

Guest
Het is misschien een wat vreemde plek om dit topic te plaatsen, maar toch. Ik ben benieuwd of iemand ervaringen heeft met deze, toch wel wat afwijkende 'winkel'.

Ik vind het initiatief fantastisch, en overweg zelfs mijn visbestand te kiezen op basis van wat zij in huis hebben. Echter, ik heb geen idee of dat realistisch is.

Iemand ervaringen?

Ik heb zelf wel ervaring met deze zaak en de eigenaar.

Het is zeker een fantastisch initiatief.

Maar de eigenaar koopt ook vissen in van een groothandel en verkoopt deze vervolgens weer door.

De opvang vissen zijn voornamelijk vissen die niet 'goed' genoeg zijn voor kwekers.

Het is op zich wel realistisch om een visbestand samen te stellen, als hij ze niet heeft dan hij dat nog voor jou goedkoop bestellen.

Ik ken degene die het runt al een tijdje en ben toen ze nog elders zaten, er wel eens geweest.
En ja, hij koopt ook het e.a. in bij de groothandel voor de verkoop. Dit omdat het een non-profit organisatie is en hij hiermee de kosten hoopt te kunnen drukken.

Goed initiatief en ik zou zeggen,... Echt de moeite waard om daar eens te kijken.

ik heb er gewerkt voor ander half jaar toen het nog net bestond en ben goed bevriend met danny (eigenaar). Lijkt mij wel realistisch. Maar je moet misschien meerdere keren er naar toe gaan.

Lijkt me wel realistisch maar het ligt er aan wat voor vissen je wil. Ze hebben nu cicliden, knormeervallen, zilverhaaien, pirhania's, maanvissen, guppen, tetra's, varkensvisjes, pauwogen, garnalen en de rest ben ik vergeten

14 ja maar liep er stage voor school was zo leuk en interessant dat ik langer bleef

Wat voor bak wil je eigenlijk maken?

Het �assortiment�"is natuurlijk wisselend. Maar het moet wel kunnen hoor.

Ik woon er op een paar minuten lopen vandaan op zich een goed initiatief als je tegen chaos kan.

Voor de duidelijkheid, mijn bak is inmiddels lang en breed gevuld 🙂 mijn vraag stelde ik in juni.
(en nee, uiteindelijk niet naar het asiel geweest)

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan