ik ben het met je eens. Ze doen het ook goed (geen idee of kakkerlakken het slecht kunnen doen maar ja...)dolle ancistrus zei:Voor kakkerlakken ziet het er mij zo slecht toch niet uit 😉
Pol_de_gezzmol zei:Nog een topic met enkele foto's van dieren die gehouden worden op een manier die niet hoort. Wss opnieuw een impulskoop... triestig!![]()
willem666 zei:+1 voor Pol
-1 voor Nekko
Ik denk niet dat je hetzelfde denkt als je tijdens het eten naar die kakkerlakken kijkt 😛Apisto zei:Wel mooi, als je decoratie op je eettafel wilt ofs xD
Overdreven of niet, we zien wederom (jawel, helaas) dat Nekko eerst doet en pas als er commentaar komt gaat vragen...Seabait zei:Kom op zeg,is dit nou niet iets wat overdreven in dit geval?
En dat is dus juist wat velen op dit forum willen voorkomen: eerst vragen dan pas doen, is wat de meerderheid hier graag zietNekko zei:Is er een speciale manier om kakkerlakken te houden?
Mascha&Ivo zei:Overdreven of niet, we zien wederom (jawel, helaas) dat Nekko eerst doet en pas als er commentaar komt gaat vragen...Seabait zei:Kom op zeg,is dit nou niet iets wat overdreven in dit geval?
En dat is dus juist wat velen op dit forum willen voorkomen: eerst vragen dan pas doen, is wat de meerderheid hier graag zietNekko zei:Is er een speciale manier om kakkerlakken te houden?![]()
Nekko zei:Is er een speciale manier om kakkerlakken te houden?
M&I zei:En dat is dus juist wat velen op dit forum willen voorkomen: eerst vragen dan pas doen, is wat de meerderheid hier graag ziet![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.