Wat is er nieuw

Ervaringen doseerapparaat plantenvoeding?

Killerfish

Well-known member
Lid geworden
13 maart 2011
Leeftijd
30
Ik heb een vraagje over het toevoegen van mijn plantenvoeding. Ik voeg nu 1x in de week plantenvoeding toe, maar wil dit eigenlijk dagelijks gaan toevoegen in een kleinere hoeveelheid. Nu heb ik hier niet dagelijks tijd voor, dus wou ik hiervoor een doseerapparaat aanschaffen. Nu kwam ik deze tegen. Nu vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft om mij een andere aan kan raden. Voor zover ik de reviews mag lezen is dit een vrij goed apparaat, maar dit waren vooral Engelse reviews.

Wat mij hierbij vooral aanstaat is de prijs van de pomp, ik wil er eigenlijk niet te veel geld aan kwijt zijn.

Alvast bedankt voor de hulp!

Ik heb er geen ervaring mee maar ik vind de prijs best meevallen verder. Op zich een makkelijk systeem als ik het zo lees.

Het lijkt dat dit een slave unit is die kun je zo niet gebruiken, je hebt een master nodig daar zit de controller in, is uiteraard wat duurder.
Verder worden volgens mij deze pompjes door vele merken gebruikt kun je verder geen buil aan vallen verwacht ik.

Je zou ook eens bij fish-street.com kunnen kijken zijn soms wat goedkoper.

Bedankt voor de reacties, gekeken op fish street, maar scheelt slechts een paar euro. Dan liever gewoon uit Nederland. Ik ga even navragen of deze set, zoals aangeboden via de site, gelijk in gebruik genomen kan worden of er idd nog iets anders nodig was. Was er van uitgegaan dat dit gelijk werkbaar zou zijn, nooit aan iets anders gedacht. Ben er niet bekend mee, met dit soort productuen. Dus nogmaals, tnx :thumbs:

Iemand anders met een ervaring of vergelijkbaar product?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan