Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Deze Gup heeft een aangeboren ruggraad vergoeiing (kijk bv ook naar de rug). Zulke dieren sluit je het beste uit voor de kweek. want het wordt als je hier mee doorgaat een dominant kenmerk in je stam.
De vorm en kleur van de vinnen is trouwens erg fraai.
weet je toevallig ook of dit iets later kan voorkomen.
omdat ze nu enkele maanden oud zijn, zijn ze nog niet helemaal volgroeid.
ik vraag dit omdat dit me 2 weken geleden nog niet is opgevallen toen ik de vissen bekeek.
ik weet ook dat guppen hun hele leven blijven groeien of veranderen.
ik had vorige week ook een vis die is doodgegaan die dit ook had.
alleen enkele mannetjes hebben dit, alle vrouwtjes en de rest van de mannetjes hebben een mooie vorm net als de foto die je stuurde.
dit is een van mijn normale mannetjes
wat raad je aan dan gewoon alle slechte vissen apart in een bak zette.
als je nog meer weet zou ik het graag horen
Dit moeten ze al hebben vanaf de geboorte. Je kan denk ik beter je vissen van bovenaf bekijken dan zie je eventuele verkrommingen ook beter dan vanaf de zijkant. Dat is als jong dier al goed te zien.
Slechte vissen zou ik apart zetten en in elk geval niet mee gaan kweken.
Wat betreft voer, voer je het beste een vlok met een hoog plantaardig gehalte zoals bv vlokken voor Malawicichliden, wat je afwisselt met 2x per week wat diepvries of levend voer.