Wat is er nieuw

Hallo allemaal!

Liekieliek

New member
AquaForum Donateur
Lid geworden
23 maart 2026
Leeftijd
56
Mijn naam is Angelique en ik heb 11 haar geleden een aquarium gehad. De fluval edge 46 liter. Hartstikke mooi maar lastig met onderhoud door dat kleine gat. Ik vond het fantastisch maar door omstandigheden moest ik ermee stoppen. Inmiddels heb ik nu alle tijd en omdat de kriebels er nog waren hebben we besloten weer een aquarium te kopen. Maar deze keer wel eentje die wat toegankelijker is!😄
Het is een Aquatlantis ultra splendid 80 geworden in combinatie met een extern buitenfilter. Hij komt te staan aan de kopse kant van de eettafel zodat we prachtig uitzicht hebben. We zijn bezig met het aanpassen van het wandmeubel zodat de bak en kast mooi gaan aansluiten. Daarnaast zijn volop bezig de kennis te verfrissen en op te halen en hebben het grootste plezier met het uitzoeken van de inrichting. Het mangrove hout ligt al weken in een flinke teil te weken, we hebben prachtige tamago keien gevonden en besloten dat het een bodem van filterzand (0,7-1,25 mm) zonder substraat moet worden. Zodra de kast en bak goed op hun plek staan mogen we eindelijk beginnen met het echte inrichten.
Ik weet nog van het eerste aquarium dat er veel vragen waren en dat ik hier vaak hulp en antwoorden vond. En daarom ben ik nu weer lid geworden. Ik verheug me erop om jullie hier te ontmoeten, te genieten van alle mooie aquaria en de kennis!

Welkom

Hoi!
Ik heb hem even opgezocht, mooi aquarium 👌
Veel plezier en welkom!

wekom terug en succes met je nieuwe aanwinst

Welkom terug Angelique en er zullen nog steeds wel mensen zijn die je vragen kunnen beantwoorden.

Welkom op het AF.

Welkom terug Angelique.

Welkom op AF

Welkom!

Welkom op t forum !

Welkom terug.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan