Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ziet er mooi uit.
ik zou de rechterkant wat meer naar voren proberen te houden. Dan heb je ook wat meer dieptewerking , al is dat vanaf een foto moeilijk te bepalen.
Hoe dan ook mooi gedaan.
Mooi hoor.
Vind zelf de dieptewerking in deze situatie heel mooi en lijkt me met de rechterkant naar voren zodat het op dezelfde lijn zit als links juist minder,maar kan het mis hebben ben immers geen scaper! 😉
EDIT- Foto van nieuwe situatie staat er inmiddels al.
Ziet er toch wel gelikt uit zo!
Het bakje zelf is 60x30x30 en komt bio co2 op.
e de standaard lichtbalk wordt vervangen door een ledsysteem van aqualantis... dit heet 'aqualantis easy led' staat als het goed is gelijk aan 2x tl-balk van 15 watt. En start in dit bakje ook met de ei-methode en heb de voedingstoffen al besteld.
En als bodembedekking maak ik gebruik van akadama.
Dankje wel goofy! Ga straksjes me nieuwe kastje voor me aquarium in elkaar zetten,
En dan hoop ik morgen aan het echte werk te kunnen beginnen ik hou jullie op de hoogte!
Tijd voor een update...
aquarium is inmiddels gevuld en de hardscape is klaar.
heb er even een paar plantjes van 1 van mijn andere aqua in gedaan.
morgen of overmorgen komt de rest binnen:
Enchinodorus tenellus
Pogostemon helferi
Hydrocotyle tripartia sp japan
Hedoyotis salzmannii
en als bodembedekker het plante micranthemum sp. Monte carlo 3
kijk en oordeel zelf project is nog lang niet klaar maar het begin is er!
Wat misschien handig is met de micranthemum Monte Carlo, is om het plantje zelf/de wortels uit de steenwol te halen i.p.v. andersom. Hij heeft namelijk hele kleine worteltjes en het is behoorlijk veel gedoe om daar alle steenwol tussenuit te peuteren. Met een pincet de wortels voorzichtig uit de steenwol halen gaat dan veel sneller.
Nog paar plantjes van de lokale lfs.... zeer benieuwd hoe de planten zich gaan houden!
ps kan iemand mij vertellen waarom de beroemde aquascapers vaak een open aquarium hebben?
mijn nieuwe lamp kan ik namelijk ook zonder kap bevestigen maar wat is nou wijsheid?
Voor de mooi. 🙂
Dat is echt zo. Soort van clean look zodat je focus naar de inrichting gaat. Zwarte omlijstingen e.d stoort nogal.
Plus dat decoratie als takken en stenen door het oppervlak heen kunnen breken. Geeft net weer dat extra.
Precies back play daar zat ik nou ook aan te denke haha misschien voor later eerst een kijken wat de planten gaan doen!
ben al blij dat ie groter lijkt dan de zielige 60cm dat ie is haha