Ik heb het gecheckt, het is idd de waaiergarnaal. Foto's kan ik niet bijvoegen, ik ben nog niet erg wegwijs op deze site, dus die houden jullie nog te goed.
Wat is je bakmaat ------- 150 x 50 x50
Wat zijn je waterwaarden ------- die kan ik eerlijk gezegd niet precies noemen, maar aangezien mij andere vissen nergens last van hebben (discussen, altums en ramirezi) denk ik ook niet dat daar het probleem ligt.
Welke filter gebruik je en hoeveel debiet geeft deze------- een Eheim 1228 (ook dit heeft nooit problemen veroorzaakt.
Om de hoeveel tijd ververs je water en welke hoeveelheid is dit dan? ------- 1 keer per week 1/4.
Om welke vis(sen) gaat het---- Corydoras, verschillende tetra's en 2 algeneters waar ik de naam niet weet en 2 paardenkopgrondels.
Wat zijn de medebewoners-------- Discus, altum, ramirezi, verschillende tetra's, Drakenkop grondel.
Heb je iets veranderd aan het aquarium de laaste tijd---- de Azitische waaiergarnalen en een stuk wortelhout geplaatst.
Wat is het ziektebeeld ? (beschrijf het zo precies mogelijk)------- niet te zien.
Wat heb je al gedaan om het te verhelpen ? (evt medicijngebruik etc)----- Nee, omdat ik de bron niet weet.
Hoelang heeft de vis het al ----- het is sinds 4 weken gaande.
Heb je de vis al lang ? of betreft het een nieuwe vis ------ het zijn geen nieuwe vissen en zijn rond de 2 jaar denk ik.
Heb je een foto van de symptomen? ----NVT, ze zijn gewoon dood.