Eindelijk heb ik bij toeval een plantensoort gevonden die niet door de Etroplus opgegeten worden en die ook nog enigszins biotoopcorrect is, namelijk Microsorum ‘green gnome’. Nu is dit het resultaat gewordenMijn India-bak was onlangs geknapt. Gelukkig heb ik de vissen er op tijd uit kunnen halen. Een beetje huiverig geworden om weer een tweedehands bak te kopen. Via de aquariumwinkel een nieuwe merkloze bak besteld met afmetingen 120x50x50. Hierdoor 10 cm meer in de breedte dan de vorige bak. Elk nadeel heeft zijn voordeel, want nu kon ik de inrichting ietwat aanpassen: wat andere kleur stenen gekocht en de (meeste) lavastenen eruit gelaten. Nu weer opnieuw indraaien 😵💫.
Het valt me op dat bij jou de planten vol van kleur zijn. Iets wat bij mj niet wil lukken.Mijn 125l bak, momenteel ben ik mijn 450l bak aan het indraaien om dan de vissen een groter verblijf te geven 🥰
Beste leden,
In dit topic kun je een foto plaatsen van je bak en ook dus van bv een terrarium of paludarium. Het is hier niet toegestaan om op foto's van iemand anders te reageren.
Je mag dus alleen een foto van een eigen bak posten met wat begeleidende info. Vragen stellen is dan ook niet de bedoeling omdat men niet inhoudelijk mag reageren. Je zou wel een pb kunnen sturen naar de betreffende persoon of een gerelateerde topic openen in de desbetreffende sectie met jou specifieke vraag/probleem.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.