Wat is er nieuw

Home 60 van Sanneke80

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sanneke80
  • Startdatum Startdatum
S

Sanneke80

Guest
Dit is mijn SuperFish Home 60.

553998sanneke80_0_85_2016_superfish_home_6.jpg

958144sanneke80_0_85_2016_superfish_home_6.jpg

Vrouwtje Corydoras

861837sanneke80_0_85_2016_superfish_home_6.jpg

Mannetje Corydoras

194494sanneke80_0_85_2016_superfish_home_6.jpg

De jonge oranje Sakura Garnalen, met op de achtergrond de enige overgebleven garnaal die de Poseleinziekte heeft overleefd. En ze draagt nu eitjes bij zich!

Alle bewoners:
6 Corydoras Arcuatus
... Oranje Sakura Garnalen
2 Blauwe Neons, die mogen blijven tot ze overlijden.

daar sluit ik me helemaal bij aan
zeer mooie foto�s
bakje is leuk ingericht
sta er altijd weer versteld van dat mensen dit soort bakjes zo netjes weet in te richten.
mijn handen zijn verdorie bijna nog groter als de ruimte die je hebt. :stars:

groet

jaap

Mooi bakje Sanneke. Zijn dat geen Citroengarnalen?

Mooie wilde bak met leuke bewoners. Ik zou er zelf nog een scheutje water bij doen.

Ik ben ook stiekem aan het kijken voor nog een klein bakje erbij. Ook deze vind ik leuk, alleen zo jammer dat bij sf de afdekruitjes plastic zijn. Vind ik zelf zo kansloos.

Wel een groot voordeel is dat je zelf de led kan dimmen.

Nog een Jungle-tje ! Leuk fris bakkie !

Heel mooi Sanneke, zeer smaakvol ingericht!!

Ziet er mooi uit 🙂
jessicapilon zei:
Mooi bakje Sanneke. Zijn dat geen Citroengarnalen?
lijken idd op citroengarnalen

Dank jullie wel allemaal!

@Jaap, dat probleem heeft mijn vader ook, hihi. Zelf heb ik hele kleine handjes, maatje 7 van tuinhandschoenen.

@John en Guppie, ze zijn idd erg doorzichtig he? Citroengarnalen zijn het zeker niet, want die heb ik ook en zijn beduidend geler. Foto's zal ik ook in een topic doen straks. Had de oranje sakura garnalen bij Rendo besteld. Er waren er twee zwanger toen ik ze kreeg en de baby's hebben het overleefd, maar de volwassenen zijn alleen doodgegaan aan de porseleinziekte helaas. Op ��ntje na, die je op de achtergrond ziet. Zij is duidelijk meer oranje en ook gedekt qua kleur. En ze draagt sinds kort eitjes! Dus ben heel benieuwd wat er uitkomt. Maar ik vind de kleintjes ook erg doorschijnend al zijn ze wel mooi qua kleur oranje.

@Sander, het is dat deze in de aanbieding was in de winkel, anders het ik hem nooit gekocht. Maar ik kon hem voor 105 euro kopen tijdens een open dag in de winkel. Het licht is erg mooi moet ik zeggen, veel mooier en sterker dan in de Expert serie. Deze heeft ook een afstandsbediening en je kunt ook alleen de nachtverlichting laten branden. De dekruitjes zijn idd van plastic, maar ja, op zich wel stevig hoor, en goed schoon te maken.

@Crash Cowboy, hihi, had jouw Jungle ook gezien, heb er niet bewust een jungle van willen maken, heb eigenlijk gewoon stekjes die ik over had bij elkaar gepleurd voor de indraaiperiode. Maar idd het heeft wel iets van een jungle weg nu je het zegt.

Als ze nog vrij jong zijn dan trekt de kleur misschien nog wel bij. Op de foto vertekend het ook vaak hoor.

Ja ik hoop het wel!
Heb net de citroengarnaalstjes (en ook de rode) aan het fotoalbum toegevoegd!
Dan zie je echt heel duidelijk verschil

Mooie bak!

De kokosnoot kan nog wel wat groen gebruiken. :sorry:

Wat ook leuk is in deze bakjes is een Javavaren op een Lavasteen binden. Dat heb ik ook in de Expert30 gedaan.

Goede tips allemaal! Daar kan ik zeker iets mee!
Dank jullie!

Mooie frisse bak!!

Alweer zo'n lekkere volle bak 🙂
En wat n leuke visjes zijn de Corys toch!!

Dank je! Ja, de cory is toch wel mijn favoriet onder de vissen. Ze zijn zo lekker vrolijk en speels en ook zo vredig tegenover andere dieren. En de kweek is al even leuk! Al is deze soort erg moeilijk te kweken. Dus heb geen verwachting dat dat ooit gaat gebeuren. Als het wel zo is dan is dat wel heel tof natuurlijk. We wachten gewoon af. En ondertussen geniet ik van ze.

De Cory's hebben een nieuwe 'hangplek' 😉

Met zijn drie�n in de Rode Lotus!

355176sanneke80_0_85_2016_superfish_home_6.jpg

Het blijven koddige visjes!

Thanks! Toen ik ze net had, waren ze super schuw! Het is wildvang misschien heeft dat er mee te maken. Ik heb ze vanaf 1 december, dus nu toevallig precies een half jaar zie ik.

En eigenlijk zijn ze pas drie maanden terug wat minder gaan schrikken en sinds een paar weken kan ik naar ze zwaaien en zwaaien ze bijna terug 😉

Ze blijven gewoon lekker chillen, hoe dicht bij ik ook kom met de camera.

Netjes hoor en mooi scherpe foto's. :thumbs:

Groetjes Jan

heel mooi ingericht dit, welke bodem zit erin? vind het namelijk wel mooi staan.

Richard, de bodem is het bruine zand van de Hornbach en achter de muurtjes heb ik rond grind, maar het merk weet ik niet meer.

nee ging over het zand, ik heb precies hetzelfde zand maar leek zo anders.. zal wel door de verlichting komen 😀

Dat komt idd door de verlichting. Ik heb het in meerdere bakjes en in ieder bakje is de kleur weer anders. Ach, zo houden we een beetje variatie 😉

Ik heb ook met de led van de Expert30 dat het anders kan overkomen qua kleur.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan