Wat vinden jullie wat voor geslacht deze Caca heeft?
Deze vis is ongeveer 5 cm groot nu.
Deze vis is ongeveer 5 cm groot nu.
Khoppie zei:Ik denk dat het toch even afwachten is want zie de oranje gekleurde vinnen bij mijn vrouwtjes dan weer niet...
Het kan dan inderdaad alsnog een onderdrukt mannetje zijn geweest maar hier ga je snel genoeg achter komen als je deze los laat. Is het een vrouwtje dan zal het mannetje eel interesse tonen neem ik aan 🙂
Khoppie zei:Dat kan ik ook maar die waren dan ook zo fors gebouwd. De 2 vrouwtjes die ik heb zijn de helft kleiner dan de man en regelmatig fel geel.
Komt zelfs voor bij wildpopulaties: http://apisto.sites.no/resizeimage.aspx ... stoffersenvisstisck zei:Ik heb anders vrouwen gezien die gewoon fel gekleurde vinnen hebben.Khoppie zei:Ik denk dat het toch even afwachten is want zie de oranje gekleurde vinnen bij mijn vrouwtjes dan weer niet...
Het kan dan inderdaad alsnog een onderdrukt mannetje zijn geweest maar hier ga je snel genoeg achter komen als je deze los laat. Is het een vrouwtje dan zal het mannetje eel interesse tonen neem ik aan 🙂
Mondeo zei:Vrouw
luc zei:Mondeo zei:Vrouw
Jonge man
visstisck zei:Om eerlijk te zijn denk ik dat het een man heeft.Of het is echt een forse vrouw die de lichaamsvorm van een man heeft.
Laat anders ook een foto van dat andere vrouwtje laten zien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.