Elainetje
Member
- Lid geworden
- 9 juli 2022
- Leeftijd
- 34
<div class="bbWrapper">Hoi,<br />
3 weken terug heb ik voor het eerst tropische vissen gekocht voor m'n aquarium. Mij werd aangeraden om alleen mannetjes te pakken zodat ik geen jongen kreeg en er geen geruzie is over een vrouwtje.<br />
<br />
Dus heb ik braaf geluisterd en 2 black molly's en 2 guppen gekocht. Mij werd verteld dat dit goede beginnensvissen waren.<br />
<br />
Toen ik na een paar dagen m'n Molly's eens goed bekeek begon ik al te twijfelen of dit wel mannetjes waren aangezien mijn guppen een duidelijk staafje hadden aan de onderkant en mijn Molly's toch echt gewoon een vin 🥴<br />
<br />
Gedurende de afgelopen 3 weken lijken mijn beide Mollys ook dikker te worden. Vooral aan de onderkant van hun buik en als ik dan Google hoe hoogzwangere Molly's eruit zien, zie ik de bui al hangen.<br />
<br />
Wat denken jullie als jullie de foto zien? Vrouwtje en zwanger? En zo ja, hebben jullie nog tips? Was eigenlijk gewoon van plan om ze met rust te laten en als ze gingen bevallen gewoon in de bak te laten. <br />
<br />
P.s. stiekem zou ik het nu trouwens wel leuk vinden als er kleintjes kwamen en de winkel zei dat als het er teveel werden de jongen terug zouden nemen zodra ze oud genoeg zijn omdat ze me eigenlijk mannetjes zouden verkopen.</div>