Meloenmilou
Member
- Lid geworden
- 10 december 2021
- Leeftijd
- 37
Bedankt! Ik heb haar er uit gehaald en weer lekker laten zwemmen. Genoeg schuilplaatsen. Is een 40L aquarium met 4 plaatjes, 1 Siamese zuigvis en 10 rilli garnaaltjesZe lijkt me ook zwanger maar zou ook niet zo n bakje gebruiken en je kan dan beter wat drijvers n de bak doen of waterpest laten drijven.
Hoe groot is je bak als ik vragen mag?
Dankjewel! Heb haar weer uit het bakje gehaald. Voldoende schuilplaatsen 😊
Het zou best kunnen dat ze zwanger is.
Ik weet alleen niet zeker of het verstandig is om haar in zo'n plastic bakje te doen. Bij guppen en mollies is dat vaak enorm stressvol tijdens een bevalling. Ik weet niet zeker of dit ook voor platy's is maar het zou wel kunnen omdat dat ook een zwaardrager is.
Thanks 😊
Het zou best kunnen dat ze zwanger is.
Ik weet alleen niet zeker of het verstandig is om haar in zo'n plastic bakje te doen. Bij guppen en mollies is dat vaak enorm stressvol tijdens een bevalling. Ik weet niet zeker of dit ook voor platy's is maar het zou wel kunnen omdat dat ook een zwaardrager is.
Je bak is eigenlijk te klein voor de visjes.Bedankt! Ik heb haar er uit gehaald en weer lekker laten zwemmen. Genoeg schuilplaatsen. Is een 40L aquarium met 4 plaatjes, 1 Siamese zuigvis en 10 rilli garnaaltjes
Bedankt voor het bericht. Ik vind het wel meevallen hoor, heb al eerder deze bak vol gehad en maak me daar geen zorgen over.Je bak is eigenlijk te klein voor de visjes.
Altijd leuk, dat klein grutJa! Ze was zwanger 🤰
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.