Dit kan waarschijnlijk prima. Jonge japonica's uit de winkel zijn vaak al groter dan / evengroot als een volwassen vuurgarnaal. Die kunnen ze niet meer opeten. Heb zelf zowel vuurgarnalen als japonica's gecombioneerd met de grotere broer van de honinggoeramie(colisa lalia) en dat ging ook primaIk wil japonica garnalen gaan aanschaffen maar ik vraag me af of die niet worden opgegeten door honinggoeramis?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Jep, daarom ga ik denk ik ook voor japonicas omdat ze het beste zijn in algeneten heb ik gelezen en kweken nietBen er ook niet zo bang voor hoor en kweken doen ze niet.
Kweken wel in zoet alleen de larfjes overleven niet in zoet, maar kweken wel gewoonJep, daarom ga ik denk ik ook voor japonicas omdat ze het beste zijn in algeneten heb ik gelezen en kweken niet
hiermee zet je de topicstarter op het verkeerde been, kweken doen ze wel degelijk in zoet, alleen de larfjes overleven niet in zoet, significant verschil waarmee een hoop mensen verkeerde aannames hebbenBen er ook niet zo bang voor hoor en kweken doen ze niet.
Ja ok maar ik bedoelde dus meer dat er geen kleintjes komen die kunnen worden opgegeten😉. Deze leven maar erg kort in zoet na de geboorte dus je hoeft niet bang te zijn dat je door de bewoners geen jongen overhoudt.hiermee zet je de topicstarter op het verkeerde been, kweken doen ze wel degelijk in zoet, alleen de larfjes overleven niet in zoet, significant verschil waarmee een hoop mensen verkeerde aannames hebben
Ja snap ik maar zoals je in het andere topic kan lezen ging men ervanuit dat ze niet kweken op zoet en dus zeer verbaasd was datie een japonica met eitjes hadJa ok maar ik bedoelde dus meer dat er geen kleintjes komen die kunnen worden opgegeten😉. Deze leven maar erg kort in zoet na de geboorte dus je hoeft niet bang te zijn dat je door de bewoners geen jongen overhoudt.
Ja dat klopt en dat kan men denken maar goed aan de andere kant heeft men dan ook niet ingelezen over de garnaal want dit staat overal beschreven. Maar goed dat doet niet iedereen inderdaad.Ja snap ik maar zoals je in het andere topic kan lezen ging men ervanuit dat ze niet kweken op zoet en dus zeer verbaasd was datie een japonica met eitjes had
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.