D dalton Guest 30 september 2015 #1 hoi, kan ik deze middelen toevoegen zonder nadelige effecten voor mijn vissen, mvg rob
kellemes Well-known member Lid geworden 8 december 2012 Berichten 5,169 Locatie Kan alle kanten op.. 30 september 2015 #2 Ja, dat kan.
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 127,091 Leeftijd 59 Locatie Groningen 30 september 2015 #3 ja als je doseert zoals is aangegeven dan ios dat geen probleem.
JurgenD Well-known member Lid geworden 31 augustus 2015 Berichten 1,580 30 september 2015 #4 Zelfs met tiendubbele dosissen is er niets aan de hand. Tenzij je de volle fles laat vallen in een 60cm bakje zou ik me geen zorgen maken. 🙂
Zelfs met tiendubbele dosissen is er niets aan de hand. Tenzij je de volle fles laat vallen in een 60cm bakje zou ik me geen zorgen maken. 🙂
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 127,091 Leeftijd 59 Locatie Groningen 30 september 2015 #5 JurgenD zei: Zelfs met tiendubbele dosissen is er niets aan de hand. Tenzij je de volle fles laat vallen in een 60cm bakje zou ik me geen zorgen maken. 🙂 Klik om te vergroten... Kijk eens aan. Dat zal vast niet de bedoeling zijn van de TS 😉. Ik ken het produkt verder niet uit eigen ervaring.
JurgenD zei: Zelfs met tiendubbele dosissen is er niets aan de hand. Tenzij je de volle fles laat vallen in een 60cm bakje zou ik me geen zorgen maken. 🙂 Klik om te vergroten... Kijk eens aan. Dat zal vast niet de bedoeling zijn van de TS 😉. Ik ken het produkt verder niet uit eigen ervaring.