H
Holynoise1977
Guest
He
mensen hoe is het er mee?
Na een leuk begin van mijn oude juwel ga ik opnieuw starten!
Ik wou HEEL graag met de aqua soil van ADA beginnen, maar ja naar de gelukkige geboorte van mijn zoontje moet ik rustiger aan gaan doe met mijn centjes!
Dus dan maar iets anders.
Ik wou graag een met een aquasoil aan de gang,( het liefste was dat de ADA maar ja!) dus naar wat op meerdere site's en blog gespit te hebben heb ik gekozen voor de Akadama soil !
Ja ik weet het is geen ADA maar ja ik las er toch goede dingen over.
ik had nog een mooi stuk hout en stenen, nou heb ik de stenen in de aquarium van mijn dochter gebruikt( een kleine scape van gemaakt)met dezelde soil van Akadama!
Hier een foto van deze bakje!
zo dat was dat dan nu naar man bakje!
zo gezecht als gedaan heb ik dus de Akadama soil en ik ga toch weer mijn hout gebruiken uit mijn eerste opset!
alleen dit keer ga ik starten met de DRY START metode om zo mijn HC een lekker begin te geven.
Ik heb dit al een tijdje in een bakje van de chinees en soil gekweekt, dit wil ik dus ook nu in de bak zelf gaan proberen!
lang verhaal kort , dit is het resultaat!
Ik ben benieuwd of dit gaat werken.
Ik wil er ook nog Naaldgras in hebben maar dat moet ik nog er bij halen.
Ik wil wel nog even de mensen bedanken die mijn in het begin veel tips en info hebben gegeven,THX!
Ik heb er veel aan en zeker nog steeds!
Groetjes
H.Weber
PS:Nou blikje ik ben benieuwd naar jou Bak op deze forum!
🙂

Na een leuk begin van mijn oude juwel ga ik opnieuw starten!
Ik wou HEEL graag met de aqua soil van ADA beginnen, maar ja naar de gelukkige geboorte van mijn zoontje moet ik rustiger aan gaan doe met mijn centjes!
Dus dan maar iets anders.
Ik wou graag een met een aquasoil aan de gang,( het liefste was dat de ADA maar ja!) dus naar wat op meerdere site's en blog gespit te hebben heb ik gekozen voor de Akadama soil !
Ja ik weet het is geen ADA maar ja ik las er toch goede dingen over.
ik had nog een mooi stuk hout en stenen, nou heb ik de stenen in de aquarium van mijn dochter gebruikt( een kleine scape van gemaakt)met dezelde soil van Akadama!
Hier een foto van deze bakje!
zo dat was dat dan nu naar man bakje!
zo gezecht als gedaan heb ik dus de Akadama soil en ik ga toch weer mijn hout gebruiken uit mijn eerste opset!
alleen dit keer ga ik starten met de DRY START metode om zo mijn HC een lekker begin te geven.
Ik heb dit al een tijdje in een bakje van de chinees en soil gekweekt, dit wil ik dus ook nu in de bak zelf gaan proberen!
lang verhaal kort , dit is het resultaat!
Ik ben benieuwd of dit gaat werken.
Ik wil er ook nog Naaldgras in hebben maar dat moet ik nog er bij halen.
Ik wil wel nog even de mensen bedanken die mijn in het begin veel tips en info hebben gegeven,THX!

Ik heb er veel aan en zeker nog steeds!
Groetjes
H.Weber
PS:Nou blikje ik ben benieuwd naar jou Bak op deze forum!