Hoppie1989
New member
- Lid geworden
- 11 mei 2023
- Leeftijd
- 35
Ik ben sinds kort overgestapt van een Zuid-Amerikaans biotoop aquarium naar een Tanganyika aquarium.
Het aquarium is een Juwel Lido 120 met afmeting 61x41x58.
Het aquarium is voorzien van filterzand op de bodem en flink wat stenen. Ook heb ik er wat Vallisneria in staan en wat crypto’s op de bodem.
De vissen die er nu in zitten:
1x Altolamprologus calvus black pearl
5x Neolamprologus marunguensis.
1x Ancistrus orange( overgebleven van vorige aquarium )
Nu ben ik al een tijdje aan het zoeken en lezen maar kan nu niet echt vinden of er ook scholenvissen voorkomen in het Tanganyika meer. En zo nee is het mogelijk er eventueel een andere soort bij te zetten? De Neolamprologus zijn nu nog jong en nog niet geslachtsrijp maar als die eenmaal beginnen kan het snel gaan dus hoop er nog iets bij te kunnen zetten wat wel een jong visje lust.
Hoor het wel.
Grtz Kevin
Het aquarium is een Juwel Lido 120 met afmeting 61x41x58.
Het aquarium is voorzien van filterzand op de bodem en flink wat stenen. Ook heb ik er wat Vallisneria in staan en wat crypto’s op de bodem.
De vissen die er nu in zitten:
1x Altolamprologus calvus black pearl
5x Neolamprologus marunguensis.
1x Ancistrus orange( overgebleven van vorige aquarium )
Nu ben ik al een tijdje aan het zoeken en lezen maar kan nu niet echt vinden of er ook scholenvissen voorkomen in het Tanganyika meer. En zo nee is het mogelijk er eventueel een andere soort bij te zetten? De Neolamprologus zijn nu nog jong en nog niet geslachtsrijp maar als die eenmaal beginnen kan het snel gaan dus hoop er nog iets bij te kunnen zetten wat wel een jong visje lust.
Hoor het wel.
Grtz Kevin