Wat is er nieuw

Kruising l144 snow white en wildkleur

Hartjezomer

Member
Lid geworden
27 november 2024
Leeftijd
36
Goedemiddag,

Ik heb een aantal l144 snow white long fin blue eye in mijn 180l zitten en 1 wildkleur ancistrus. Die wildkleur heb ik al jaren en hoewel ik natuurlijk wel weet…een man (snow white) en een vrouw (wildkleur) kan kruisen had ik niet verwacht dat dit ook zou gaan gebeuren.

Zo had ik in 1 leghol ineens 2 trosjes eieren. Wit vrouwtje zat erbij maar die wildkleur ook en dus het witte mannetje.

Uiteindelijk zijn ze uitgekomen en heb ik witte maar ook kruisingen.

Ik heb dit op marktplaats of google nog niet echt gevonden of meerdere dit hebben. Ik ben benieuwd hoe ze eruit komen te zien als volwassenen.

Ze zien er wel mooi uit als baby..iemand ervaring hoe ze worden als volwassenen? Ik heb het wildkleur vrouwtje inmiddels aan iemand anders gegeven om een 2e gekruisde leg te voorkomen.

Bijlagen

• IMG_1610.jpeg
    IMG_1610.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 43
  • IMG_1552.jpeg
    IMG_1552.jpeg
    2.2 MB · Weergaven: 38
  • IMG_1535.jpeg
    IMG_1535.jpeg
    1.7 MB · Weergaven: 43
  • Leuk
Waarderingen: F.
Waarschijnlijk zullen de witte wit zijn en de wildkleur er wild uit zien maar als je ze kruist ook witte jongen geven.
Jongen van deze jongen zijn waarschijnlijk 50/50 wit/wild.

Waarschijnlijk zullen de witte wit zijn en de wildkleur er wild uit zien maar als je ze kruist ook witte jongen geven.
Jongen van deze jongen zijn waarschijnlijk 50/50 wit/wild.
Ja ik weet zeker dat ik toevallig 2 verschillende trossen had. 1 van wildkleur-vrouw + wit-man en 1 van wit-vrouw en wit-man.

Ze kwamen op verschillende momenten uit (2e trosje waar de wildkleur in zat kwam 4 dagen later uit).

je ziet ook dat die wildkleur baby’s korte vinnen hebben, net zoals hun moeder en die witte baby’s hebben nu al langere vinnen.

Maar ze zien er dus uit als wildkleur als ze oud worden. Ik dacht misschien krijgen ze een eigenaardige kleur ofzo haha. De patronen in de wildkleur zijn zo anders (zie foto)

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan