Wat is er nieuw

Led verlichting

jacqueline

Well-known member
Lid geworden
31 oktober 2005
Ik ben sinds zaterdag in het bezit van een Juwel Rio 300. Daar zat ledverlichting bij die ik heb overgenomen. Is profesionele led. Achter is rood en voor blauw.
Heb dit nu op een tijdschakelaar staan. Hoe vaak en lang doen jullie de led aan.
Heb begrepen dat rood de zonsondergang en opgang nabootst.

Ook vertelde de verkoper kun je een software programma kopen en instaleren op je computer en kun je nog veel meer nabootsen.
Wie heeft daar ervaring mee?.

Er zijn inderdaad systemen waar je e.e.a. tot op de minuten nauwkeurig kan regelen, bliksem kan nabootsen, zonsopkomst en -ondergang.

Maar zonder enige info over welk systeem je precies hebt is niet na te gaan of - en welke - specifieke functies jouw systeem heeft en hoe je die moet instellen.

Staat er geen merk/type/model/etc bij of op het systeem?

~ Ivo

jacqueline zei:
Ook vertelde de verkoper kun je een software programma kopen en instaleren op je computer en kun je nog veel meer nabootsen.
Wie heeft daar ervaring mee?.

Ik heb een keer zo'n systeem gezien en ik vond het vreselijk. Er komen dan z.g. wolken voor de zon en dan werd de bak weer wat donkerder, vreselijk onrustig, wat mij betreft een flop. Maar goed, zoiets is natuurlijk persoonlijk

Zal even navragen welk merk dit is.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan