DaveHee
Well-known member
Goeiedag allemaal,
Ik open alvast een nieuw topic zodat ik kan laten zien wat ik van plan ben en zodat jullie mij eventueel nog tips kunnen geven.
Ik heb een tijdje terug een aquarium besteld en deze zou in de komende 3 weken geleverd moeten worden. Nog even geduld dus, maar dat betekent niet dat ik alvast een beginnetje kan maken. De verlichting, het filter en de hardscape zijn al binnen.
Aquarium: 120x35x20cm Optic White glass
Verlichting: Chihiros Aquatic Studio A-1201
Filter: Aqua nova NCF-600 Buitenfilter
Hardscape: Seiryu stenen
Hierbij alvast wat foto's om een idee te krijgen.
Het aquarium is even breed als de witte kast en komt hier ook op te staan
IMG-20160430-WA0012 by Dave van der Hee
Chiciros verlichting
20160506_184436 by Dave van der Hee
Hardscape
20160510_192803 by Dave van der Hee
20160510_183707 by Dave van der Hee
Ik heb alvast 2 verschillende hardscapes gemaakt. Ben benieuwd welke opstelling jullie beter vinden. Ik denk zelf dat de 2e scape te hoog word
Het plan is om op de voorgrond gebruik te maken van een laagje filterzand i.c.m. Grof La Plata Sand tegen de stenen aan.
Achter de stenen komt aqua soil amazonia gecombineerd met de powder variant.
Over het planten bestand en visbestand ben ik nog niet uit.
Qua vissen zat ik zelf te denken aan een schooltje kegelvlekbarbelen en een klein schooltje otocinclus, maar als jullie leuke alternatieven hebben dan hoor ik die graag
Ik open alvast een nieuw topic zodat ik kan laten zien wat ik van plan ben en zodat jullie mij eventueel nog tips kunnen geven.
Ik heb een tijdje terug een aquarium besteld en deze zou in de komende 3 weken geleverd moeten worden. Nog even geduld dus, maar dat betekent niet dat ik alvast een beginnetje kan maken. De verlichting, het filter en de hardscape zijn al binnen.
Aquarium: 120x35x20cm Optic White glass
Verlichting: Chihiros Aquatic Studio A-1201
Filter: Aqua nova NCF-600 Buitenfilter
Hardscape: Seiryu stenen
Hierbij alvast wat foto's om een idee te krijgen.
Het aquarium is even breed als de witte kast en komt hier ook op te staan
Chiciros verlichting
Hardscape
Ik heb alvast 2 verschillende hardscapes gemaakt. Ben benieuwd welke opstelling jullie beter vinden. Ik denk zelf dat de 2e scape te hoog word
Het plan is om op de voorgrond gebruik te maken van een laagje filterzand i.c.m. Grof La Plata Sand tegen de stenen aan.
Achter de stenen komt aqua soil amazonia gecombineerd met de powder variant.
Over het planten bestand en visbestand ben ik nog niet uit.
Qua vissen zat ik zelf te denken aan een schooltje kegelvlekbarbelen en een klein schooltje otocinclus, maar als jullie leuke alternatieven hebben dan hoor ik die graag