Wat is er nieuw

MauriceM´s verslaving.

• Onderwerp starter Onderwerp starter aquaridiot
  • Startdatum Startdatum
Thnx all.

Het begint te komen al zal er nog wel iets van voorgrond beplanting bijkomen met de tijd.

Nee geen Tarzan ik heb het stel Bert en Bertha gedoopt.

Alleen deze wilden uit Thailand zijn frustrerend camera schuw... Bert is er pas sinds donderdag eind van de middag maar is al groot deels van de dag bezig met pronken en andere stoerdoenerij. Prachtig om te zien maar telken male ik voor de bak verschijn met mijn fotomaker peert hij em het struikgeas in..

We denken nog na over wat aanvullend gezelschap op de lijst staan een groep Microrasbora Kubotai, kegeltjes (die kleintjes) sherrybarbeeltjes of vijfstreepbarbeeltjes (ff te lui om de echte namen op te zoeken).

Ga dat weer es proberen vanmiddag maar ze zijn goed cameraschuw

Je moet ze ook wel eerst lokken met een vissensnoepje natuurlijk 😉.
Maar ja, meer dan je best kun je niet doen en ik weet wat het is want mn Betta wil hier er ook niet fatsoenlijk op.
Als die de camera ziet schiet meneer achter de filter weg :stom:.

Zwaar drama hier de Smaragdina�s verdwenen !!! geen spoor. 2 mogelijkheden ze zijn er zelf tussenuitgesprongen door het gat voor snoeren etc en de kat heeft ze opgepeuzeld, Of mijn pluizebol heeft langs dei weg ze eruit weten te hengelen...

Allebei vrij straf gezien het me nog nooit in 31 jaar overkomen is maar het kan niet anders het deksel past precies en si te zwaar voor de poes om die omhoog te krijgen.

K*t met DT !!!

Kunnen ze springen dan, en dan door zo'n klein gaatje???
Dan waren het kunstige vissen hoor, maar wel jammer dat je ze op onverklaarbare wijze ben kwijt geraakt.
Als je cory's in de bak heb kunnen ze ook gewoon gestorven zijn en opgegeten door vissen die ook vis eten. Cory's eten bijna alles .

Nee geen cory�s wel 5 Otocinclusjes en een stuk of tien vuurgarnaaltjes. Maar die zullen toch niet in een paar uur tijd 2 volgroeide Betta�s wegwerken ?

Ja wat een raar verhaal zeg.
Het is jammer van de vissen ook zeg.
De ware oorzaak zul je wel niet meer achterhalen.

Het zit wel mee maar niet heus.

Poosje op pad geweest kom net thuis thermostaat naar de klote gevolg vis/garnalensoep.Wel met veel groente dat dan weer wel.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan