Wat is er nieuw

mijn 80 cm album (jenee98)

• Onderwerp starter Onderwerp starter jenee98
  • Startdatum Startdatum
Bedoel je de javavaren ben niet goed in die namen 😛 .
de een staat op kokosnootje en de anderen hangt boven de boden met de wortels.
vindt het zelf ook heel leuk hoop alleen dat ik er straks nog vanaf kom.

Ik bedoel die met die knoppen...

Oh oke uhm tja zal wel kijken als weer bij de lfs ben heb er vroeger een x een gehad en dat werd een hele rug in de bodem maar zal ff kijken voor stukje hout.
heb er in de Rio geloof ik ook een op m'n hout.

De bak wil je echt niet meer zien ik kan alleen de javavaren nog in leven houden en die sprieten de rest is allemaal kapot echt zonde dus ga de bak ff een grondige schoonmaakbeurt geven binnekort en dan zal tie wel weer klaar zijn voor nieuwe planten en ik doe ook wat aan het bestand van de vissen denk kersejes maar weg :'( en de rouw tetra's misschien ook.

Gingen de kersenbuikjes wel goed met de cory's? 🙂

Ja daar heb ik geen problemen mee ze zijn rustig tegen de rest alleen met een nest jagen ze hun kant leeg maar dat is logisch.

Ik heb ze ook gehad lang geleden in mijn 60 en soms hadden ze stukken af van de vinnen maar ja het aquarium was te klein dus dat was normaal .De corydoras leven nog de kersenbuiken niet meer,eerst stierf de man en de vrouw kort daarna.

Leuk ingericht,
welke camera gebruik je voor de foto's btw?

Dankje remco en apistodwarf voor de camara zal ik wel even kijken nu niet bij haha.
Zelf vindt ik het slechte kwaliteit van foto's maarja.
Zal binnekort wel ff een update doen als ik thuis ben.

Hallo het is weer even geleden en er is veel veranderd in de bak dus ik dacht ik doe even een woordelijke update.
Alle planten waren kapot gegaan en ik had het vermoeden een te lage co2 waarde dus een co2 lange termijn meeting van denerle gekocht en ja hoor co2 te laag.
Gelijk een co2 toevoeger gekocht met tabletten van sera werkt perfect en co2 is weer groen dus goed.

Vandaag nieuwe planten gehaald en vissen ik doe binnekort een foto update de bak is nog niet klaar maar ben al aardig opweg.

Het bestand is nu:

6 kardinaal tetra
11 Pseudomugil Gertrudae
4 cory's waarvan 2 albino en 2 goldstripe
L nmmr ben nr even kwijt.

Ik wil het bestand ongeveer zo laten alleen wel de kardinaaltjes aanvullen naar een stuk of 12 denk ik.
De foto update staat op de planning voor dinsdag dus dan kunnen jullie het zien.

Aquarium is te koop wegens aanschaf groter aquarium.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan