Wat is er nieuw

Mijn aquarium op dit moment...(Sharon__xx)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sharon_xx
  • Startdatum Startdatum
Normaal gaat dat meer als 100 liter zijn als je weet dat mijn 80 cm al 96 liter is. Wat zijn de andere afmetingen, en ben je van plan om enkele van je oude vissen mee te nemen of...

Ik heb nog niet gemeten heb alleen gekeken of ik hem groot genoeg vond als hij vanavond op zijn plek staat zal ik wel even meten en een fototje sturen.

En leuk, zoet, neem je je kreeft mee? En ik heb nog een vraagje, blijft jou kreeft ook van de plantjes af?

Neon tetra's gaan mee , pleco gaat mee , kleine algenetertjes gaan mee , en mijn betta gaat mee denk ik

Ok, ik ben benieuwd :foto:

En de kreeft krijgt een aqua helemaal voor zich alleen, zoals de mijne voorlopig?

Nee ik denk niet dat ik mijn kreeft meeneem. En nee hij blijft niet van mijn plantjes af daarom heb ik er nu zo weinig

En de kreeft krijgt een aqua helemaal voor zich alleen, zoals de mijne voorlopig?

Ja ik denk dat hij een appart verblijf krijgt.

Oei, twee keer, en das jammer, mijn ancistrussen bleven ook niet van de planten af, ondanks groenvoer zoals komkommer, ik heb mijn bak nu gevuld met meer steen en hout, dat kan ook mooi zijn, ik moet binnenkort nog eens een foto_update doen

Mijn pleco blijft ook niet van mijn planten af , daarom heb i planten genomen met dikke stevige bladeren die blijven dan langer leven helaas was mijn kreeft het daar niet mee eens. 🙂. Maar ik kan niet wachten totdat ik mijn 1 meter bak heb 🙂

Ik ben ook wel benieuwd 🙂

Ik moet vanavond even licht kopen voor mijn 160 liter , want alleen die moesten vervangen worden. Verder draait hij al wel alleen is het nu niet goed zichtbaar.

Ik heb vuil op mijn oppervlakte hoe krijg ik dat het makkelijkste weg ??

mijn bakmaat precies is 100x40x40

Met een schepnetje

Mooie bak!
Echt een fantastische kreeft!

Klinkt allemaal erg leuk en zo ziet het er ook uit!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan