Misuzu
Well-known member
Vandaag heb ik mijn super duper vet cool kaas gave Halfmoon Betta opgehaald !
Hij is zooooo super mooi ben er echt heel blij mee!
Ik heb eerst mijn bakje even grondig schoongemaakt, de bodem goed afgeheveld en alle ruiten weer zo goed als alg vrij proberen te maken!
Ik heb wat overtollig mos verwijdert en de verwarming achter mijn boom geplaatst.
Hierdoor is de bak een stuk rustiger en heeft mijn betta lekker voldoende ruimte om te stralen LD
Ik heb bij de kweker ook meteen wat voer meegenomen !
Na het schoonmaken van de bak heb ik mijn betta laten wennen aan het water en toen mocht hij lekker de boel verkennen!
Hij dook meteen de plantjes in en ging op zijn gemak rondneuzen !
Ik heb een beetje filterwatten voor de uitlaat van mijn filter gedaan, zodat de stroming niet te hard is voor hem.
Hopelijk blijft alles goed gaan
scheef totaaltje
plantjes verkennen
en het voer
Hij is zooooo super mooi ben er echt heel blij mee!
Ik heb eerst mijn bakje even grondig schoongemaakt, de bodem goed afgeheveld en alle ruiten weer zo goed als alg vrij proberen te maken!
Ik heb wat overtollig mos verwijdert en de verwarming achter mijn boom geplaatst.
Hierdoor is de bak een stuk rustiger en heeft mijn betta lekker voldoende ruimte om te stralen LD
Ik heb bij de kweker ook meteen wat voer meegenomen !
Na het schoonmaken van de bak heb ik mijn betta laten wennen aan het water en toen mocht hij lekker de boel verkennen!
Hij dook meteen de plantjes in en ging op zijn gemak rondneuzen !
Ik heb een beetje filterwatten voor de uitlaat van mijn filter gedaan, zodat de stroming niet te hard is voor hem.
Hopelijk blijft alles goed gaan
scheef totaaltje
plantjes verkennen
en het voer