Wat is er nieuw

Modderkruiper doet raar

Taylor

Active member
Lid geworden
17 december 2023
Leeftijd
25
Hallo allemaal,

Ik heb laatst modderkruipers in mijn aquarium gezet! Maar 1 daarvan beweegt heel raar, ik zat zelf te denken aan stress? Misschien van de verhuizing, alleen is de verhuizing al een aantal dagen geleden gebeurt. Kan het stress zijn van mijn inrichting? Niet genoeg verstopplekjes of iets anders?

Hier zie je een video van de modderkruiper

Bijlagen

• 7ad204da-c91a-4568-952c-41c8eed649c5.mov
    2.7 MB
Ja die beweegt wel erg raar en doet ie dit de hele tijd? Ik denk ook niet dat je bodem de beste keus is want ze hebben graag een hele fijne bodem.

Daar zat ik ook aan te denken, maar de andere hebben het (nog) niet.

Zou hem eruit halen die is niet in orde, misschien beetje zout erbij maar denk einde verhaal

Eehm de rest ligt ook op hun zij. Er is iets niet helemaal goed. Als het enkel de gekke bewegende was zou ik zeggen interne bloeding of blaasproblemen. Maar sinds de rest er ook half dood bij ligt is het denk ik iets anders. Ik zou je waterwaardes testen. Wat is de temperatuur?
Hoelang heb je ze al? Hoelang staat de bak al?

Eehm de rest ligt ook op hun zij. Er is iets niet helemaal goed. Als het enkel de gekke bewegende was zou ik zeggen interne bloeding of blaasproblemen. Maar sinds de rest er ook half dood bij ligt is het denk ik iets anders. Ik zou je waterwaardes testen. Wat is de temperatuur?
Hoelang heb je ze al? Hoelang staat de bak al?
Nu je het zegt, liggen idd op hun zij.
Was mij nog niet eens opgevallen, maar daar is meer aan de hand ja.

Zijn het enkel de modderkruipers of ook andere vissen die raar gedrag vertonen?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan