Wat is er nieuw

Mossels en Kokkels

RichD1011

Well-known member
Lid geworden
3 december 2015
Leeftijd
30
Bij mijn bestelling eens wat Kokkels en Mosselen (diepvries) mee besteld om te kijken of de vissen het accepteren.
De 1 wordt wel gretig geaccepteerd, de ander niet.... enige, op de verpakking staat niet wat wat is :juggle:

Dus even als check of men hetzelfde denkt als ik:

Kokkels(?)
IMG_1137.png

Mosselen(?)
IMG_1138.png

Ik denk ook dat de bovenste de Mosselen zijn maar wat een vies spul en ik haal zoiets echt niet in huis maar dat terzijde:sorry:

tja... ik weet dat er mensen zijn die het zelf ook eten maar daar hoor ik niet onder :DD
zit ook best een vislucht aan dat spul.

Maar als het adersom is: dan zijn het dus de kokkels die gegeten worden ipv de mosselen.

Ik denk ook dat de bovenste de Mosselen zijn maar wat een vies spul en ik haal zoiets echt niet in huis maar dat terzijde:sorry:

Nou meneer John, je maakt een grote vergissing, gepaneerd en gefrituurd zijn die dingen werkelijk goddelijk.. dacht ik toch dat dat frituren jouw straatje is ??

green.gif

Nou meneer John, je maakt een grote vergissing, gepaneerd en gefrituurd zijn die dingen werkelijk goddelijk.. dacht ik toch dat dat frituren jouw straatje is ??

Bekijk bijlage 306737

In het verleden heb ik weleens mosselen gekocht voor Jes maar als ik die dingen zag dan deed me dat denken aan iets van een blote kont met tanden dus nee dat is bepaald niet mijn ding 😛.

Ezelsbruggetje voor het onthouden

Kokkels in het Zeeuws heten
In het verleden heb ik weleens mosselen gekocht voor Jes maar als ik die dingen zag dan deed me dat denken aan iets van een blote kont met tanden dus nee dat is bepaald niet mijn ding 😛.

Mosselen met tanden ???
eeeeeeeeeeuh

🤣 Ik vind mosselen net gekookte apenhersenen en moet ook altijd even een drempel over eer ik ze in mijn mond stop. Maar ik begrijp van Martin dat frituren helpt? Bij alles? :engel:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan