Wat is er nieuw

nieuw bakje van Buddy

• Onderwerp starter Onderwerp starter buddy
  • Startdatum Startdatum
B

buddy

Guest
Het is door omstandigheden dat ik hier al een hele tijd niks gepost hebt maar mijn nieuw 37liter bakje wil ik wel eens posten om jullie meningen te horen
Het draait nu 2 maand en er zitten vooral citroengarnaaltjes in

[video]http://www.mijnalbum.nl/Foto360-C4JAWYFS.jpg[/video]

Ziet er erg leuk en groen uit hoor.
Je hebt er vast behoorlijk wat licht boven zitten. Heb je geen problemen met de co2 en je garnalen??
Voeg je verder ook nog voeding toe??

Ben ik ook wel benieuwd naar ja.. ziet er prachtig uit.. zelf durf ik helemaal geen mallemoer toe te voegen bij mijn garnaaltjes, al dan niet terecht.

Dat is ook waar ik op doel Mark 😉 . Ik geef nog niet eens meer plantenvoeding gelet op de ellende die ik heb gehad.
Ok, je moet je plantenbestand er op afstemmen maar dan wil het prima zonder toevoegingen.
Ik heb dan nano bakjes staan met de SF led erboven.

Misschien zijn wij weer te voorzichtig :S.

Mooie bak, zou alleen rechts van die voorste steen een solitairplantje zetten. Het midden lijkt nu meer een groot grasveld als ethetisch straatje. Zou er iets roods naast zetten. Bijv een rode tijgerlotus/rotala macranda/amania senegalensis.

Voorderest topbak!

Mooie scape. De ingegroeide steen in het midden komt heel 'echt' over. Ik zou alleen het stuk hout (als dat het is) aan de rechterkant weghalen en in plaats hiervoor dezelfde stenen plaatsen als aan de linkerkant. De groene hoge plant zou ik dan achter die stenen plaatsen.

Maar dat is mijn mening 🙂

PS. Begrijp ik het nu goed dat je verder helemaal geen plantenvoeding toevoegt?

Bedankt voor de reacties
Er zijn helemaal geen problemen met de co2 en de garnalen en die staat best hoog ( 60 bellen per minuut ) en verder geef ik dagelijks 0,2 ml profitto per dag en dat is alles
Als verlichting hangt er boven het bakje Easy Led Frechwater van aquatlantis

Ik heb weer ontdekt hoe je gewoon een foto kan plaatsen

http://www.mijnalbum.nl/Foto360-C4JAWYFS.jpg

Niet dus

Zo dus;
76VQCTn5a19KEA1lAkD_tTxn7sabCACI.jpeg

Deze code heb je nodig voor de bovenstaande foto van jou;
Code:
[ATTACH=full]119076._xfImport[/ATTACH]

Hm_YkeMupR2ascLBmvK895QHCoM9_mlw.jpeg

Haha nu had ik het ook dus door

Mooi bakkie! ! 🙂

Ziet er goed uit hoor,zie volgens mij ook visjes achterin zwemmen.

grt koos.

Mooie scape erg goed gedaan, ja, wat rood er in en je bak is bijna niet meer te verslaan :petjeaf:

Wat zijn de bewoners?

Ja ik ga toch maar eens kijken voor iets rood denk ik
De bewoners zijn enkele japonica garnalen citroengarnaaltjes en 10 boraras brigittae's

Prachtig bakje hoor!

Zeer zeker een mooi groen bakje hoor.

beste buddy hoeveel licht-co2 heb jij er op staan om zo een mo0i grasveldje te krijgen

Staat er mooi bij!!
Die bodem is ook heel mooi vormgegeven.

lotus zei:
beste buddy hoeveel licht-co2 heb jij er op staan om zo een mo0i grasveldje te krijgen

Als verlichting staat er easy led van aquatlantis op die 10u aanstaat en ik geef 60 bellen per min co2

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan