Wat is er nieuw

Oase ir controlset

Linvw

New member
Lid geworden
16 november 2024
Leeftijd
48
Hoe bevestig ik de sensor van de oase ir controlset aan de zijkant van het aquariummeubel, om de infrarood afstandsbediening te bedienen .? Kun je dat alleen schroeven ? Want dat vind ik zonde. En nu moet ik elke keer de aquarium deur openen om de verlichting te bedienen ?

Hoe bevestig ik de sensor van de oase ir controlset aan de zijkant van het aquariummeubel, om de infrarood afstandsbediening te bedienen .? Kun je dat alleen schroeven ? Want dat vind ik zonde. En nu moet ik elke keer de aquarium deur openen om de verlichting te bedienen ?
Misschien klittenband kopen? En 1 op je sensor, en 1 op de kast plakken?

Nano tape, ik gebruik het om eigenlijk van alles en nog wat in mijn aquarium meubel op te “hangen”, zelfs om kabels/slangen netjes op te “binden”, laat dan de folie aan één zijde zitten

Het is weer los te halen en laat geen sporen na, zelfs te hergebruiken (blijft gewoon weer plakken)
Zo gebruik ik zelfs zuignappen op hout

https://www.action.com/nl-nl/p/3010756/nano-tape/

1000018313.jpg

Laatst bewerkt:
Hoe bevestig ik de sensor van de oase ir controlset aan de zijkant van het aquariummeubel, om de infrarood afstandsbediening te bedienen .? Kun je dat alleen schroeven ? Want dat vind ik zonde. En nu moet ik elke keer de aquarium deur openen om de verlichting te bedienen
Nano tape, ik gebruik het om eigenlijk van alles en nog wat in mijn aquarium meubel op te “hangen”, zelfs om kabels/slangen netjes op te “binden”, laat dan de folie aan één zijde zitten

Het is weer los te halen en laat geen sporen na, zelfs te hergebruiken (blijft gewoon weer plakken)
Zo gebruik ik zelfs zuignappen op hout

https://www.action.com/nl-nl/p/3010756/nano-tape/

Zelfs als de tape nat wordt of als je deze afspoelt en daarna weer droogt plakt hij weer.
Ondergrond hoeft niet glad te zijn, op muurverf/plafond gaat ook prima, dus spiegels/schilderijen ook hiermee ophangen

Test eerst met één cm tape en beoordeel hoe goed het werkt, je wil daarna niets anders meer gebruiken om iets op te hangen tenzij het heel zwaar is

Laatst bewerkt:
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan