Wat is er nieuw

otocinclus vittatus kweken

stef.u

Well-known member
Lid geworden
28 juli 2020
Leeftijd
27
otocinclus vittatus kweken.

Ik heb al wat opgezocht over deze te kweken. Wat ik vooral tegen ben gekomen is dat ze in vuil water het beste kweek. Omdat dit een overleving organisme is om voor te planten. Waarschijnlijk omdat ze dit in het natuurlijk met te laag waterpeil, of koude regen dit ook doen.
Ik heb over laatst mijn 100x50x40 aquarium gratis gekregen. Deze draait nu uitstekend 4 weken ongeveer. ik had toen gezegd dat ik snel alles moest overplaatsen omdat mijn kleinere aquarium ging verkocht worden. Dat is dus niet doorgegaan omdat ze me niet meer terug stuurde. Deze bak heb ik dan laten draaien. Nieuwe planten ingezet en mijn blue dream garnalen in ge plaatst om mee te kweken.
Namelijk nu zijn wel mijn ruiten aangeslagen door groen alg. Mijn mama had dan een plan om de otocinclus vittatus over te plaatsen naar de bak. Had er stuk of 15 heb er nu 8 over ge plaatst.
Nu zwemmen ze als een gek door het aquarium als groep. Op en neer aan de ruiten, de planten etc in mijn ogen denk ik de mannetjes achter de vrouwtjes. Zou het kunnen dat dit een paringsritueel is ?

Dit is wat ze doen soms met ze 8

Bijlagen

• 20210822_232341.mp4
    40.1 MB
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan