P
Pantat
Guest
Hallo allemaal,
Ik heb dit topic geopend om mijn aquarium te laten zien aan jullie en hopelijk wat inspiratie te krijgen wat ik er zoal aan zou kunnen aanpassen.
Voor meer achtergrondinformatie over hoe deze bak zo tot stand is gekomen zou ik jullie graag willen verwijzen naar mijn andere thread waar ik al eens om hulp/tips gevraagd heb.
http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... ost1660755
Hier een totaaltje van mijn aquarium om een beeld te krijgen.
Het visbestand is als volgt:
6 Corydora Aenus
1 Common Pleco 12-15 cm, echt mooi als ie 'wakker' is.
2 Lalia Goerami (koppeltje)
2 Rode Leeri (koppeltje aldus de verkoper, ik twijfel)
2 Blauwe spat (m/?0
4 Platy
3 Ballon Molly
5 vuurneon
5 'lipstickvisjes' zijn erg leuk, een mannetje is erg territoriaal bij het plantje voor het filter, zie foto
Dan de minder definieerbare vissen of waar er maar 1 van is (zo aangetroffen), hier wat soorten ervan op de foto.
1 Neonachtige
1 Oranje Zwaarddrager
1 Donkerrood visje (bovenaan in de foto, cherry barbeel?)
2 verschillende bruine visjes, beide op foto, 1 lijkt misvormt (eet prima).
1 ?
Ik wil dit visbestand dus wat uitdunnen/opruimen, zoek alleen een manier hoe, anders dan ze aan het schildpad te voeren (in andere bak) of ze door te spoelen. Dit gaat niet gebeuren.
Waterwaardes getest met JBL 6in1 strips:
CI2 - 0
PH - +- 7
KH - 6-10
GH - +- 4-7
NO2 mg/L - 0
NO3 mg/L - 0-10
Tips/tops zijn van harte welkom!
Groeten Nick en zijn vissen
Ik heb dit topic geopend om mijn aquarium te laten zien aan jullie en hopelijk wat inspiratie te krijgen wat ik er zoal aan zou kunnen aanpassen.
Voor meer achtergrondinformatie over hoe deze bak zo tot stand is gekomen zou ik jullie graag willen verwijzen naar mijn andere thread waar ik al eens om hulp/tips gevraagd heb.
http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... ost1660755
Hier een totaaltje van mijn aquarium om een beeld te krijgen.
Het visbestand is als volgt:
6 Corydora Aenus
1 Common Pleco 12-15 cm, echt mooi als ie 'wakker' is.
2 Lalia Goerami (koppeltje)
2 Rode Leeri (koppeltje aldus de verkoper, ik twijfel)
2 Blauwe spat (m/?0
4 Platy
3 Ballon Molly
5 vuurneon
5 'lipstickvisjes' zijn erg leuk, een mannetje is erg territoriaal bij het plantje voor het filter, zie foto
Dan de minder definieerbare vissen of waar er maar 1 van is (zo aangetroffen), hier wat soorten ervan op de foto.
1 Neonachtige
1 Oranje Zwaarddrager
1 Donkerrood visje (bovenaan in de foto, cherry barbeel?)
2 verschillende bruine visjes, beide op foto, 1 lijkt misvormt (eet prima).
1 ?
Ik wil dit visbestand dus wat uitdunnen/opruimen, zoek alleen een manier hoe, anders dan ze aan het schildpad te voeren (in andere bak) of ze door te spoelen. Dit gaat niet gebeuren.
Waterwaardes getest met JBL 6in1 strips:
CI2 - 0
PH - +- 7
KH - 6-10
GH - +- 4-7
NO2 mg/L - 0
NO3 mg/L - 0-10
Tips/tops zijn van harte welkom!
Groeten Nick en zijn vissen