F
fishkeeper
Guest
Heb mijn rio180 volledig terug ingericht , had hem eerst helemaal leeggemaakt en mijn zand bodem gepoetst en 7 kg bij gevoegd totaal nu 27kg loire zand. Mijn filter heb ik ook veranderd heb een jbl e901 en heb nu de aanzuig en instroom allebei rechts gezet met een spraybar van eheim erop voor een betere doorstroom te krijgen.
Mijn vissen heb ik tijdelijk in een 60cm bakje gezet, heb wel mijn filter materiaal (vooral mijn siporax) in een ander filter gestoken en in een emmer met aquariumwater laten draaien gedurende de verbouwing.
Gistere planten gaan halen en vandaag alles geplant.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en vind zelf dat er nog bij mag komen en veranderd maar weet zo dadelijk niet juist wat hopelijk kunnen jullie beetje bijsturen en tips geven
Ga ook kno3 en kh2po4 poeder bestellen en planten voeding vloeibaar op aquariumbemesting maar ben ook vanplan voor kleibollen poedder te bestellen
Welke planten hebben kleibollen nodig van degene die nu in mijn bak staan ?
planten van rechts naar links
- Nomaphila siamensis
- Proserpinaca palustris
- Cabomba
- Ludwigia red diamond
- Vaantjesplant
- pogostemon helferi (voorgrond)
DAN NU DE FOTO'S (bijsturen en tips zijn welkom om mijn plantenbestand mooier te maken)
Mijn vissen heb ik tijdelijk in een 60cm bakje gezet, heb wel mijn filter materiaal (vooral mijn siporax) in een ander filter gestoken en in een emmer met aquariumwater laten draaien gedurende de verbouwing.
Gistere planten gaan halen en vandaag alles geplant.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en vind zelf dat er nog bij mag komen en veranderd maar weet zo dadelijk niet juist wat hopelijk kunnen jullie beetje bijsturen en tips geven
Ga ook kno3 en kh2po4 poeder bestellen en planten voeding vloeibaar op aquariumbemesting maar ben ook vanplan voor kleibollen poedder te bestellen
Welke planten hebben kleibollen nodig van degene die nu in mijn bak staan ?
planten van rechts naar links
- Nomaphila siamensis
- Proserpinaca palustris
- Cabomba
- Ludwigia red diamond
- Vaantjesplant
- pogostemon helferi (voorgrond)
DAN NU DE FOTO'S (bijsturen en tips zijn welkom om mijn plantenbestand mooier te maken)