Bij Diebo zag ik deze poster. Grappig als eerste idee wanneer je er niet zoveel van weet en aan het oriënteren bent.
Ja daarom zei ik al je kan over bepaalde zaken discussiëren maar als richtlijn kun je er een eind mee komen denk ik en verder zou ik zeggen google altijd nog even op de bepaalde soorten voordat je ze samen neemt.Het idee van zo'n poster is leuk. Was zoiets er maar in elke winkel, voor de beginnende hobbyist vooral.
Ik vind in dit geval alleen dat er bij zoveel soorten kort door de bocht wordt gegaan, dat de waarde van de adviezen beperkt is. Groepen vissen worden bij elkaar gegooid die qua gedrag totaal verschillend zijn. Bijvoorbeeld "de" meervallen. Andere vissen, zoals de goudvis, worden in een soort van verdomhoekje geplaatst omdat in het vissenevangelie staat dat dingen niet zouden kunnen, etc. Dus ik zucht even diep...
Ja, dan zal het wel geen sociale soort zijn. Of de overlevering zegt dat ze zo vervuilend zijn dat je er onmogelijk meerdere kunt houden. 😛Als ik het goed zie dan heb je als je goudvissen links en bovenin samenbrengt als resultaat een geel visje![]()
Dan baal ik want we hebben er 3 in de 120cm maar ja dan ga ik er wel 2 bakken bij kopen zodat ze alle 3 een eigen 120cm hebbenJa, dan zal het wel geen sociale soort zijn. Of de overlevering zegt dat ze zo vervuilend zijn dat je er onmogelijk meerdere kunt houden. 😛
Hoe zouden ze dat in het wild doen dan? Daar zwemmen ze in best wel grote waterpartijen.Zeker ook omdat een Betta niet in een grote bak kan.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.