Helenah
Well-known member
Dit is mijn aquarium nu, maar ik vindt het een rommeltje.
Ik weet niet hoe ik mijn planten en hout beter neer kan zetten zodat het wat beter lijkt,.
Iemand suggesties?
Groet Marja
Inderdaad.Oh ja, verplaats die algenmagneet naar het ronde archief 😉
Misschien kan je hem wat meer groenvoer aanbieden zoals komkommer, courgettes etc..Mijn L144 vindt hem erg lekker, vandaar dat de plant er zo uit ziet. Ik heb voeding bij de wortels en heb minimaal 1 nieuw blad per week, ook heeft hij nu weer een bloemknop.
Misschien kan je hem wat meer groenvoer aanbieden zoals komkommer, courgettes etc..
Mooie bak
Tjah soms zijn ze gewoon eigenwijsKrijgt hij ook, courgette, komkommer walnootboom blad... Maar er gaat niks boven het blad van de echinodorus 😱
Krijgt hij ook, courgette, komkommer walnootboom blad... Maar er gaat niks boven het blad van de echinodorus 😱
Ik vond jou eerste aquarium al goed. Maar jou aanpassingen hebben het naar mijn mening veel beter gemaakt![]()
Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen als je meer repashy soilent green gaat voeren hij je planten met rust gaat laten
Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen als je meer repashy soilent green gaat voeren hij je planten met rust gaat laten
Dit is de schuldige, die van mijn planten gatenplanten maakt...maar hij is wel een beauty
Bekijk bijlage 268483
Neem wel een flinke portemonnee mee!
Dan maar een blaadje echino hoor. Is ook groenvoer.
Neem wel een flinke portemonnee mee!
Dan maar een blaadje echino hoor. Is ook groenvoer.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.