Wat is er nieuw

Sascha's 2 meter bak

• Onderwerp starter Onderwerp starter SaschaR
  • Startdatum Startdatum
Sascha klopt vandaar ook de keuze voor mij. Mijn bak is ook iets kleiner met 170 cm maar door de diepte win ik weer flink wat liters. Qua dwergen zal combinatie worden van 2 soorten welke ben nu antwoord aan afwachten van Glaser wat er beschikbaar en/of te krijgen. Iets speciaals zal het worden maar eerst zal ik het bestand aanvullen met meervallen

Klinkt goed 🙂 Ben benieuwd wat het wordt. Weet je al wel welke meervallen?

Beetje zelfde verhaal als met de dwergjes lijstje gestuurd nu kijken wat er beschikbaar is en wanneer. Maar worden zeker 2 houteters en 1 vlees of groeneter en dan nog wat anders leuks erbij wat zich echt voornamelijk op het hout bezighoud maar zal allemaal niet te groot worden max 16-17 cm.

je hebt erg leubke vissen zwemmen! :thumbs:

Dankje Zwits!

Schitterend om deze grootte te hebben. Lekker ruim en de kans om wat grotere vissen kwijt te kunnen. Het hout doet het ook erg goed.

Totaaltje:
937816_0_82_img_57591.jpg

Meneer en mevrouw Heros samen:
722296_0_82_img_57851.jpg

Filmpje:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=GcOGilz5FAc&feature=youtu.be[/video]

Eindelijk sascha 😉 grapje

Maar ziet er weer top uit en wat een.....mooi stuk houd aan de linkerkant

Thanks, zijn meerdere stukken hout bij elkaar 🙂

Echt..was me eerlijk gezegd niet opgevallen en de heros zien er erg goed uit..eergister nog staan kwijlen bij Heros sp. appendiculatus met hun prachtig blauwe kop

Ja zijn echt prachtige vissen he!

het hout aan de linkerkant ziet er uit als 1 stuk, knap gedaan!
mooie vissen :thumbs:

Beetje veel zweefvuil of niet? 🙂

Vind de bak nog een beetje kaal, maar dat is persoonlijk 😀

Leuke inrichting met dat hout, maar persoonlijk zou ik ook wat meer planten willen zien 😉.
Maar smaken verschillen, en je moet gewoon doen wat jij mooi vind hoor.

Bedankt Zwits, Peter en John 🙂 Ja dat zou ik ook wel willen meer planten, maar alles wordt opgegeten. Hier had ik er net nieuwe planten in... Ook zweefvuil inderdaad, had een bioloog onder gemoeten. L001 maakt zoveel troep en als ie een keer met z'n staartvin zwiept, vliegt alles de lucht in.

Wat en prachtige bak hebben jullie. Ik vermoed dat dit een crystallo-bak is, maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Heb zelf een kleiner model in m'n garage staan, die wacht om ge�nstalleerd te worden.

In het begin van de topic zag ik een 25 tal kardinalen. Op het laatste filmpje komen deze niet in beeld.
Hebben de Cichliden deze uiteindelijk opgegeten eenmaal ze wat gegroeid waren?

Ben benieuwd want ik wil zelf ook een grote school Kardinalen gaan combineren met een iets grotere soort. (Maanvissen of Heros)
Het wordt vaak afgeraden, maar ik kom ook behoorlijk veel positieve verhalen tegen.
Bij deze bak ben ik vooral benieuwd naar de combo Heros-Kardinalen....

Mooi bestand aan vissen!Zou er zelf nog wat bijstoppen maar denk dat deze combinatie van vissen grote kans van slagen heeft!! :thumbs:

Ik zie dat ik al heel lang niet meer gereageerd heb..! Inmiddels is de bak ook verkocht en alle vissen zijn herplaatst. Dit ivm ons huwelijk binnenkort, kost genoeg geld allemaal en was niet te combineren financieel helaas. Ik wil toch even nog antwoorden op de vraag over de kardinalen. Dit ging heel goed samen met de Herossen en andere vissen! Ik had er alleen tussendoor een aantal bijgekocht en die kregen stip 🙁 Heb toen de hele bak behandeld en alle vissen, behalve de kardinalen, zijn er goed uitgekomen. Vandaar dat je ze niet ziet zwemmen in het laatste filmpje.

Over de combinatie vissen, achteraf had ik de Mesonauta's er denk ik juist niet bij gedaan. Ik vond drie soorten cichliden eigenlijk net te veel, twee was mooier en rustiger geweest naar mijn mening.

Jammer dat je het verkocht hebt. Zag er echt leuk uit. maar wie weet in de toekomst!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan