Wat is er nieuw

Scheiden doet lijden fotoalbum van Dog

• Onderwerp starter Onderwerp starter dog
  • Startdatum Startdatum
D

dog

Guest
Nee, ik ga niet weg van het forum, maar mijn vrouw verliet mij wel na 27 jaar, ze besloot toch maar samen met haar eerste vriendje oud te worden.
Dat was ff schrikken dus, maar "alleen rust kan je redden" en met mijn credo "luctor et Fluctum" (ik worstel en blijf drijven)voor degene die niet zo handig zijn op de vertaalcomputer 😉

Geen zorgen dus, ik red mijn blanke bips wel.
Heb haar uit kunnen kopen, en zit dus nog gewoon in mijn eigen huisje, en er waren geen kinderen.
Kan alleen maar hopen dat zij het geluk vindt wat zij zocht.
Klaar

De meeste mannen scheren hun snor af, of laten hem staan, of doen iets anders met hun gezicht's beharing, en mijn snor gaat er echt niet af.
Dus als aquariaan heb ik mijn bak maar overhoop gegooid, en het op over een andere boeg gegooid.
Ik moest ook nog eens Malawibak op de zaak opruimen, dus het hart moest nog even harder bloeden.

Dan toch maar de vis van de zaak naar huis, en de vis van thuis samen met de rekord800, die ik ook op de zaak had staan, verkocht.

Ik kijk al heel lang naar die bakken met die mooie blauwe doorkijkjes, dus de stoute schoenen aangetrokken, en ook maar eens een poging gewaagd.

Ik weet dat er twee soorten stenen liggen, en dat ik de zijkanten van de bak hoger moet bestenen (?)Maar de stenen had ik al, en moest opschieten, want de vis van de zaak moest op korte termijn herhuisvest worden.

218242dog_0_82_007.jpg

884575dog_0_82_010.jpg

574769dog_0_82_011.jpg

278546dog_0_82_012.jpg

Er zit ook wat te veel vis in, maar wist niet wat ik kon verwachten aan uitval, maar de uitval was nul.

O ja, mochten er nog leuke vrijgezelle aquarium liefhebsters zijn, die ook nog eens van varen houden, stuur mij maar een PB'tje 😉

Moi Dog

Hele andere bak.

Mooi dat je je de boot nog hebt.

Ach, gossie, tis dat ik een lieve man heb die geen tweede duld, anders had ik je erbij genomen, altijd vol humor, ondanks de omstandigheden. :engel:
Ik hoop voor je dat jij ook geluk vind in je leven. 😉
Je bak is in ieder geval schitterend :thumbs:

Hey

Balen man maar je hebt wel een leuke bak hoor !

Die bolplant voorin is die echt? Zoja welke plant is het ? het lijkt me een leuke plant voor mijn garnaaltjes.

Robin

Hey Dog,

Wat een toestand zeg.
Sterkte met de situatie in ieder geval.

Je bak is wel heel mooi geworden en de blauwe achterwand maakt de bak heel groot.

Sterkte,niet niks na 27 jaar.

kratiroth zei:
Hey

Balen man maar je hebt wel een leuke bak hoor !

Die bolplant voorin is die echt? Zoja welke plant is het ? het lijkt me een leuke plant voor mijn garnaaltjes.

Robin

Nee dat is een nepper, maar wel lekker om je emmer op leeg te gooien met water verversen.
Alleen de Anubia is echt.

Ah balen dan blijft het toch bij wat grassoorten en mossen haha

Mooi gedaan Dog!
Onze hobby geeft afleiding genoeg man en "de rest" komt vanzelf wel weer.

Heb zo'n drie jaar terug in hetzelfde zinkende schuitje gezeten en bevalt mij eigenlijk best 😉

Heftig Dog, heel veel sterkte!

Bak ziet er in ieder geval goed uit. Geen tegels uit de zaak erin?

Nee, deze is tegelloos 😉

Veel sterkte Dog!

En volgend jaar maar mee doen aan boer zoekt vrouw. Een tegelboer hebben ze nog nooit gehad. 😉

Hahahahaha, ipv een trekker een stenenwagen 😉

Dog, ik hoor dat peterdenhaag vrijgezel is, ideetje? 🙂

Sterkte man!

Die blauwe achtergrond is echt schitterend! De twee soorten stenen vind ik helemaal niet storend, in tegendeel.

Sterkte in deze moeilijke periode, Dog. Je weet wat onze Engelstalige vrienden zeggen h�: What doesn't kill you only makes you stronger.

Herstarter zei:

Sterkte man!

Als het PetrAdenhaag was geweest, was het mss een leuke suggestie

Mijn ouders zijn na 25 jaar huwelijk vorig jaar uit elkaar gegaan. rot man! sterkte!

je bak vind ik iig erg mooi!

Veel sterkte, het heeft de bak in elk geval veel goeds gedaan. Is die achterwand gewoon plakfolie, vind het onwijs mooi namelijk!

Sterkte dog.
5 jaar terug zijn mijn ex-vriend en ik uit elkaar gegaan na een half jaar samen wonen.
Dat ging niet bepaald in de koude kleren zitten.
Laat staan als je al zoveel jaar samen en getrouwd bent.

Je aquarium make over ziet er leuk uit, mooi die licht blauwe achterwand.

Rohol zei:
Veel sterkte, het heeft de bak in elk geval veel goeds gedaan. Is die achterwand gewoon plakfolie, vind het onwijs mooi namelijk!

Nee hoor, eerst een mooi kleurtje uitgezocht bij de G*MM*, en toen lekker met de roller aan de gang.
Lijkt heftiger dan het is, met een stanleymesje haal je het er met een uurtje weer af
En geen kans op blaasjes

Hmm, daar ga ik eens over nadenken. Wat voor verf heb je gebruikt? Ik weet bijvoorbeeld dat hoogglans er op glas vrij makkelijk af te halen is, maar vraag me af of dit mooi uitkomt achter het aquarium?

Gewoon goedkope latex muurverf

dog zei:
Herstarter zei:

Sterkte man!

Als het PetrAdenhaag was geweest, was het mss een leuke suggestie

Peter PetrA wat maakt het uit allemaal...

Herkenbaar verhaal verder hoor al was ik niet getrouwd en was er geen koophuis. Liefhebben is ook loslaten indd en hopen dat ze indd elders kan vinden wat ze zoekt.

Het blijft wel erg stil in mijn PB box 😉

Zet je een advertentie onder de rubriek gezocht op dit forum. 😉

Humorvol hondje zoekt lief en gezellig vlooitje om samen te flikflooien. 😀

Botia zei:
Zet je een advertentie onder de rubriek gezocht op dit forum. 😉

Humorvol hondje zoekt lief en gezellig vlooitje om samen te flikflooien. 😀

Hahahahaha, nou, echt serieus is dat ook niet Botia, alleen flikflooien 😀
Dan zou ik zetten, trouwe hond, verlaten door zijn baasje, zeer lief en trouw, hulpvaardig en grappig, zeer aaibaar, zoekt idem teefje om samen gelukkig en oud mee te worden, eigen hondehok geen bezwaar, kunnen we in de toekomst misschien aanpassen.

Hahahahahahaha is leuk, zal er eens een advertentie aan wagen

Omdat het toch al weer even geleden is dat ik een foto heb geplaatst, en de vorige met mijn telefoon waren gemaakt nog maar een kleine up date

292592dog_0_82_027.jpg

Oud en jong

445354dog_0_82_005.jpg

De andere hoek

275757dog_0_82_006.jpg

En een mannetje wat nog geen mannetje is

772275dog_0_82_012.jpg

Nou hoor ik zachtjes mensen zeggen, Dog er hoort geen hout in een Malawibak, nee klopt.
Ter verdediging kan ik zeggen dat deze vissen allemaal eigen kweek zijn, ze nog nooit van het Malawimeer gehoord hebben,
laat staan dat ze er geweest zijn
Er gaat elke week 70 liter kraanwater in, dus dat is al hard genoeg van zich zelf.
Het hout is bijna 10 jaar oud en zal niet veel zuur meer afgeven, dus om de Ph maak ik mij niet zo druk
Voorlopig geniet ik erg van mijn bakkie, en het leukste is dat mijn nieuwe vriendin het ook erg leuk vindt,
en een kei is in het spotten van jonkie's

Ziet er hel erg mooi uit wil ook graag een malawi bak maar mag er geen meer bij 🙁 .
Me ouders vinden 4 bakken zat.....

Heb in het verleden altijd plantenbakken gehad, maar ik vind dit toch ook wel erg leuk
Vissen zijn gewoon leuk om naar te kijken, er gebeurd altijd wat in de bak
Baltsende mannetjes, kleintjes die zich verstoppen, en het zijn mooie kleurige vissen

Hele mooie bak en leuke vissen! Die lichtblauwe achtergrond is werkelijk waar prachtig 😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan