Bloody mary zouden een korter rostrum moeten hebben dan een reguliere vuurgarnaal.
Bloody mary zijn in mijn ervaring ook net ietsje kleurvaster dan de vuurtjes die ik vroeger had.
Hoe het precies zit weet ik ook niet, het internet geeft dit aan. Ik zal eens kijken of ik nog foto's heb staan van mijn oude vuurtjes, kan ik eens vergelijken met mijn BM.Ik ben geen expert maar is de BM niet gewoon een kleurvariant die op de kleur is gekweekt? Dan zou je niet verwachten dat het rostrum ook anders is opeens.
Moet je eens kijken wat er allemaal voor variaties zijn met bijvoorbeeld de ball python ( koningspython ) Daar zit zoveel in dat het niet meer is bij te houdentoch vind ik de varieteiten wel wat vreemd. Hoeveel verschil is er daadwerkelijk te zien tussen een bloody mary en een sakura red?
Moet je eens kijken wat er allemaal voor variaties zijn met bijvoorbeeld de ball python ( koningspython ) Daar zit zoveel in dat het niet meer is bij te houden
Inderdaad. Al die kweekvormen zijn aardig voor de mensen die ze kweken en er een leuke hobby aan hebben. Maar verder.....Tja, ik houd de naamgeving alleen maar vuur, geel, blauw, rili, oranje etc. Geen verdere namen. Ik heb gewoon Citroentjes, en niet de super yellow fire neon Diamond shrimp 😛
Wel leuk om de stamboom te zien!
maar om nu laten we zeggen 20 stuks keer 10 euro meer te betalen voor het idee dat het meer sexy klinkt. Voor dat geld kan ik een ALBINO BLACK PASTEL HET RED AXANTHIC ball python kopensuper yellow fire neon Diamond shrimp vind ik toch meer sexy klinken dan gewoon eenvoudig citroentje
Hoe het precies zit weet ik ook niet, het internet geeft dit aan. Ik zal eens kijken of ik nog foto's heb staan van mijn oude vuurtjes, kan ik eens vergelijken met mijn BM.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.